crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 809012

Disertacija

Autor: Škurtan, Asja
Naslov: Primjena računala u nastavi njemačkog
( Application of Computer Technology in Teaching German as a Second Language )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Filozofski fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 30.09.
Godina: 2014
Stranica: 40
Mentor: Anđel, Maja ; Pavlina, Krešimir
Ključne riječi: hot potatoes; njemački jezik; glagolski način
( hot potatoes quiz; german as a second language; verbal mode )
Sažetak:
Interdisciplinarni diplomski rad Primjena računala u nastavi jezika bavi se istraživanjem učinkovitosti računalne tehnologije u nastavi njemačkog jezika. Pokraj teoretskog dijela u kojem je ukratko obrađena povijest korištenja računala u nastavi jezika te opisan program Hot Potatoes koji se koristio u svrhu istraživačkog dijela diplomskog rada, cilj je bio dokučiti može li se korištenjem računalne tehnologije tijekom vježbanja dobiti bolji krajnji rezultati znanja u usporedbi s vježbanjem na klasičan način, uz papir i olovku. U tu svrhu provedeno je istraživanje na Filozofskom fakultetu u Zagrebu na kolegiju Suvremeni njemački jezik II kod više lektorice Inje Skender Libhard, na preddiplomskom studiju Odsjeka za germanistiku. Nakon što su studenti zajedno s lektoricom Injom Skender Libhard detaljno obradili teoriju gramatičke cjeline glagolski načini njemačkog jezika, slijedilo je istraživanje koje se sastojalo od tri dijela. Svi su studenti u prvom dijelu istraživanja dobili jednak test za utvrđivanje razine polaznog znanja o gramatičkoj cjelini. U drugom dijelu istraživanja, koji se sastojao od vježbanja, studenti su bili podijeljeni u dvije skupine. Pri tome je jedna skupina rješavala zadatke na klasičan način uz papir i olovku, a druga je skupina rješavala zadatke izrađene u programu Hot Potatoes na računalu. Posljednji dio istraživanja sastojao se ponovno od istog testa koji će pokazati postignutu razinu znanja nakon vježbanja svih studenata. Rezultati testova obiju grupa se na koncu uspoređuju kako bi se vidjelo koja je od navedenih skupina nakon vježbanja ostvarila bolje rezultate.
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti,Pedagogija,Filologija
Upisao u CROSBI: Maja Anđel (mandel@ffzg.hr), 9. Tra. 2016. u 23:42 sati
Napomene:
Interdisciplinarni diplomski rad obranjen na Odsjeku za germanistiku i Odsjeku za informatologiju



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4