crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 809620

Knjiga

Autori: Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Naslov: Školska fobija
( School phobia )
Vrsta knjige: priručnik
Izdavač: Medicinska naklada Zagreb i FF Press
Grad: Zagreb
Godina: 2016
Stranica: 152
ISBN: 978-953-176-746-0
Ključne riječi: fobija; školska fobija; škola; nastavnik; učenik; separacijska anksioznost; psihodrama; psihoterapija
( phobia; school phobia; school; teacher; pupil; separation anxiety; psychodrama; psychotherapy )
Sažetak:
Knjiga se sastoji od četiri poglavlja. Metodički i konceptualno osmišljena su tako da se fobije ekspliciraju od mitskih prikaza i opisa povijesnih izvora do suvremenih gledišta i prijedloga različitih tretmana. U prvom poglavlju prikazane su različite klasifikacije fobija te su povijesnom perspektivom objašnjene ponajprije u psihoanalitičkom i bihejvioralnom kontekstu. Drugo poglavlje oslanja se na kompleksnu diferencijalnu dijagnostiku školske fobije u odnosu prema drugim poremećajima iz razvojne psihopatologije te se dotiče obilježja, razvoja i tijeka pretjeranog straha od škole. Specifična obiteljska psihodinamika djeteta sa školskom fobijom opisana je u trećem poglavlju knjige, a u četvrtome su prikazane konkretne intervencije i načini pomoći korisni za nastavnike, roditelje i psihoterapeute. Budući da se priroda fobija i intervencije danas razumiju prije svega u okviru integrativnih modela, u knjizi je glavna tema obrađena dvojako: na psihodinamski, psihoanalitički te bihejvioralni način. U tekstu knjige jasno se iščitava razlika između školske fobije s jedne strane, koja se temelji na separacijskoj anksioznosti učenika, razapetom između nesvjesnih zahtjeva njegove primarne obitelji i njegovih želja za svladavanjem školskih obaveza te, s druge strane, klasičnih fobija koje koriste mehanizme projekcije, pomaka i kondenzacije u formiranju simptoma.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Pregledna
Znanstvena područja:
Kliničke medicinske znanosti,Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Aleksandra Mindoljević Drakulić (aleksandra.mindoljevic@gmail.com), 14. Tra. 2016. u 10:06 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4