Izdavač: Udruga Roditelji u akciji- RODA
Godina: 2015
Stranica: 146
ISBN: 978-953-95974-3-4
Ključne riječi: usluge podrške roditeljstvu; ciljana podrška roditeljstvu; evaluacija programa; roditelji
( parenting support services; targeting parenting support; programme evaluation; parents )
Knjiga se bavi podrškom roditeljstvu i podrškom obiteljima koje djecu podižu u zahtjevnijim okolnostima (maloljetnim roditeljima, roditeljima iz jednoroditeljskih obitelji, roditeljima djece s teškoćama u razvoju, roditeljima s invaliditetom te roditeljima iz obitelji niskog socio-ekonomskog statusa). Prvi dio knjige donosi pregled smjernica i preporuka na europskoj razini te ključnih javnopolitičkih mjera i strateških dokumenata u Hrvatskoj kao i inozemnih evaluacijskih studija učinkovitosti programa podrške roditeljstvu u navedenim skupinama obitelji. Također su izdvojeni i primjeri dobrih praksi podrške roditeljima i djeci koji pripadaju ranjivim skupinama iz drugih europskih zemalja U drugom dijelu knjige prikazani su rezultati istraživanja provedenog s roditeljima te s pružateljima usluga podrške roditeljstvu iz centara za socijalnu skrb i udruga iz različitih krajeva Hrvatske. Cilj istraživanja bio je ispitati potrebe roditelja i iskustva vezana uz usluge podrške roditeljstvu. Istraživanje je provedeno tijekom 2014/2015 godine kao jedna od aktivnosti u okviru projekta „Vizije: Volonteri za roditelje i djecu“ udruge RODA. Temeljem dobivenih rezultata istraživanja, a koji mogu poslužiti kao ideja za iniciranje promjena te razvijanje novih, inovativnih usluga u hrvatskom kontekstu.
Kategorija: Znanstvena
Psihologija,Socijalne djelatnosti
Upisao u CROSBI: Ninoslava Pećnik (ninoslava.pecnik@pravo.hr), 17. Svi. 2016. u 13:06 sati