crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 818034

Časopis

Autori: Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna
Naslov: Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem
( The Relationship Between Engagement in Physics, Achievement Goals, Subjective Values and Self- Worth Contingencies )
Izvornik: Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 25 (2016), 1; 107-129
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: uključenost ; subjektivna vrijednost zadatka ; ciljevi postignuća ; zavisnost (kontingentnost) samopoštovanja
( engagement ; subjective task values ; achievement goals ; self-worth contingencies )
Sažetak:
Uključenost učenika u učenje ima važnu ulogu u obrazovanju, pa je potrebno bolje razumjeti procese koji djeluju u pozadini uključenosti. U ovom istraživanju nastojali smo utvrditi u kojoj se mjeri individualne razlike u bihevioralnoj, kognitivnoj i emocionalnoj uključenosti učenika u učenje fizike mogu predvidjeti na temelju zavisnosti samopoštovanja, subjektivne vrijednosti fizike i ciljeva postignuća. Ispitali smo i imaju li ciljevi postignuća posredničku ulogu u povezanostima subjektivne vrijednosti i zavisnosti samopoštovanja s komponentama uključenosti. U istraživanju je sudjelovalo 411 učenika opće gimnazije koji su ispunjavali Skalu uključenosti, Skalu subjektivne vrijednosti, Skalu zavisnosti samopoštovanja i Skalu ciljeva postignuća. Rezultati istraživanja pokazuju da specifično definirani konstrukti subjektivne vrijednosti i ciljeva postignuća bolje predviđaju specifično definirani konstrukt uključenosti nego zavisnost samopoštovanja, koja je bila definirana na općenitoj razini. Osim toga, rezultati medijacijskih analiza potvrđuju postavku hijerarhijskoga modela motivacije za postignućem o ulozi ciljeva postignuća koji posreduju između povezanosti uključenosti i subjektivne vrijednosti te zavisnosti samopoštovanja.
Projekt / tema: 1-906-2466
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Current Contents Connect (CCC)
Scopus
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=232839&lang=en
http://www.pilar.hr/drustvena-istrazivanja/index.php/drustvena-istrazivanja/article/view/1202
Broj citata:
Altmetric:
DOI: 10.5559/di.25.1.06
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem
Upisao u CROSBI: Vanja Putarek (vputarek@ffzg.hr), 25. Svi. 2016. u 12:25 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4