crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 822754

Zbornik radova

Autori: Maretić, Meri; Caktaš, Josipa; Martinović, Drago
Naslov: Informacija u tržišnom okruženju novinarstva
( Information in the market environment of journalism )
Izvornik: Medijski dijalozi / Drašković, Mimo (ur.). - Cetinje : IVPE , 2016. 243-256.
ISSN: 1800-7074
Skup: IX. Crnogorski medijski dijalozi "Informacija – roba ili ljudsko pravo?"
Mjesto i datum: Herceg Novi, Crna Gora, 27-29.05.2016.
Ključne riječi: informacija kao roba; informacija kao ljudsko pravo; novinarstvo kao proizvodna profesija; tržište informacija
( information as merchandise; information as a human right; journalism as a production profession; information market )
Sažetak:
Informacija kao ljudsko pravo ili roba tema je koja otvara niz pitanja o poziciji medija i kvaliteti informacija u tržišnom okruženju novinarstva s aspekta proizvodne profesije. Koliko ekonomski okviri ugrožavaju objektivnost i kritičnost novinara, kakvi su utjecaji tržišnog okruženja na današnje novinarstvo? Postoje li i koliki su utjecaji vlasništva, političara i nositelja moći na proizvodnju informacija i transparentnost informacijskih procesa? Ekonomska, pravna, etička, korporacijska obilježja novinarske profesije u neizbježnom prodajnom lancu i zakonima ponude i potražnje u uvjetima globalne krize - aktualna su pitanja o kojima autori nastoje pronaći odgovore. Rad je koncipiran kroz komunikaciju fokus grupa vezanih za novinare tiskanih, TV, radijskih i novih medija u kojoj su tematski obrađena osnovna pitanja, stavovi, sustavi vrijednosti novinarskog posla kojeg svakodnevno obavljaju kao profesionalni novinari u svojim redakcijama s naglaskom na stupanj slobode proizvodnje informacije. Utvrđivanjem različitih mišljenja i stavova građana kao korisnika i potrošača medijskih usluga, dobiveni su zaključci koji upućuju na razinu tržišne kvalitete medijske informacije u Republici Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: Drago Martinović (drago.martinovic@public.carnet.hr), 21. Lip. 2016. u 12:05 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4