crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 824370

Zbornik radova

Autori: Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Kalebić Maglica, Barbara; Pahljina- Reinić, Rosanda
Naslov: Stavovi učenika i roditelja prema IKT-u s obzirom na iskustvo korištenja iPad-a u nastavi
( Attitudes of students and parents towards ICT with regart to the experience of using iPad in the classroom )
Izvornik: 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa, sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modrić Stanke, Koraljka (ur.). - Zagreb : Filozofski fakultet , 2015. 201.
ISSN: 1849-6946
Skup: 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 16-18.04.2015.
Ključne riječi: IKT; iPad; stavovi; učenici; roditelji
( ICT; iPad; attitudes; students; parents )
Sažetak:
U posljednjih nekoliko godina brojne su škole počele uvoditi inovativne informacijsko- komunikacijske tehnologije (IKT) u nastavu. Većina je istraživanja pokazala da učenici uglavnom imaju pozitivne stavove prema implementaciji IKT-a u nastavu (npr. Dündar i Akçayırb, 2014), iako su i učenici i njihovi roditelji svjesni i mogućih opasnosti elektroničkih medija (npr. Pregrad, Tomić Latinac, Mikulić i Šeparović, 2011). Važno je istražiti opravdava li uvođenje novih tehnologija očekivanja koja imaju učenici i roditelji, odnosno postoji li razlika u stavovima roditelja i njihove djece koja tek započinju s upotrebom novih tehnologija u nastavi i onih koji imaju dugogodišnje iskustvo korištenja. Stoga je cilj ovog istraživanja bio usporediti stavove prema korištenju iPad-a u nastavi, ali i općenitije stavove prema korištenju IKT-a, kod učenika viših razreda osnovne škole i njihovih roditelja. Primijenjen je upitnik stavova te su uspoređeni stavovi učenika petog razreda i njihovih roditelja, od kojih se polovica odlučila za korištenje iPad-a u nastavi (22 učenika), a polovica nije (21 učenik). Njihovo mišljenje uspoređeno je s mišljenjem učenika završnih razreda iste škole (7. i 8. razred) i njihovih roditelja, od kojih polovica koristi (33 učenika), a polovica ne koristi iPad u nastavi (33 učenika). Očekivano, ustanovljeno je da učenici i roditelji koji su se odlučili za korištenje iPad-a u nastavi imaju pozitivnije stavove prema upotrebi iPad-a u nastavi, ali i prema IKT-u općenito, te vide manje negativnih efekata IKT-a (npr. na socijalne odnose). Međutim, kod roditelja se javio i interakcijski efekt koji ukazuje na to da iako u stavovima roditelja učenika petih razreda postoji značajna razlika, kod roditelja učenika završnih razreda te razlike nema, jer roditelji učenika završnih razreda koji koriste iPad imaju manje pozitivan stav od roditelja učenika petih razreda koji su se tek odlučili za korištenje iPad-a u nastavi.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Rosanda Pahljina-Reinić (rosanda@ffri.hr), 29. Lip. 2016. u 20:36 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4