crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 825320

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Pavlin-Bernardić, Nina
Naslov: Motivacija za učenje matematike: kako pokazati učenicima da je matematika zanimljiva, korisna i važna?
( Motivation for learning mathematics: How to show students that mathematics is interesting, useful and important? )
Knjiga: 2. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike: Zbornik prispevkov
Urednik/ci: Kmetič, Silva ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sambolić Beganović, Amela ; Sirnik, Mateja ; Suban, Mojca
Izdavač: Zavod RS za šolstvo
Grad: Ljubljana
Godina: 2015
Raspon stranica:: 11-19
Ukupni broj stranica u knjizi:: 746
ISBN: 978-961-03-0330-5
Ključne riječi: motivacija za učenje, motivacijska uvjerenja, obrazovni ishodi u matematici
( motivation fo r learning, motivational beliefs, educational outcomes in mathematics )
Sažetak:
Brojni teorijski okviri nastoje objasni ti ulogu koju motivacija ima u procesu učenja, a jedan od najvažnijih suvremenih pristupa predstavlja Teorija očekivanja i vrijednosti, koji su formulirali Eccles, Wigfield i njihovi suradnici (Eccles i sur., 1983 ; Eccles, 2005 ; Eccles i Wigfield, 2002 ; Wi gfield i Eccles, 2000). Glavna pretpostavka ovog modela je da na ponašanje pri učenju najviše utječu motivacijska uvjerenja: očekivanja uspjeha i vrijednost zadatka, koja ima četiri komponente: interes, važnost, korisnost i cijenu truda. Ovaj model vrlo je primjenjiv u području matematike, te je više istraživanja provjeravalo njegove postavke u tom području. U predavanju će stoga biti riječi o suvremenim spoznajama o motivaciji u učenju matematike i njenom utjecaju na obrazovne ishode dobivenim na temelju međunarodnih istraživanja, kao i na temelju istraživanja u Hrvatskoj u kojima je autorica sudjelovala. Također, pokazat ćemo kako se ovi nalazi mogu iskoristiti u nastavi matematike kako bi se povećala motivacija učenika i kako bi im se pokazalo da je matematika zanimljiv, koristan i važan predmet.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Pregledni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL Internet adrese: http://http://www.zrss.si/pdf/zbornik-prispevkov-kupm2014.pdf
Upisao u CROSBI: Nina Pavlin Bernardić (nbernardi@ffzg.hr), 5. Srp. 2016. u 09:49 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4