crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 829524

Zbornik radova

Autori: Ilakovac, Mirna; Jakopec, Ana; Lind Andersen, Thomas; Gabrhel, Vít; Keane, Lainey; Kovač, Nina; Reigbert, Katharina
Naslov: Radna angažiranost: Uloga vrijednosti, očekivanja i interakcijske pravednosti
( Radna angažiranost: Uloga vrijednosti, očekivanja i interakcijske pravednosti )
Izvornik: VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“ / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva (ur.). - Osijek : Filozofski fakultet Osijek , 2016. 48-48 (ISBN: 978-953-314-085-8).
Skup: VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 25-27.02.2016.
Ključne riječi: radna angažiranost; vrijednost; očekivanja; interakcijska pravednost
( radna angažiranost; vrijednost; očekivanja; interakcijska pravednost )
Sažetak:
Suvremene organizacije od svojih zaposlenika očekuju proaktivnost te preuzimanje inicijative i odgovornosti za svoj profesionalni razvoj, kao i posvećenost poslu i visokim standardima radne uspješnosti. Dakle, postoji potreba za zaposlenicima koji su posvećeni svom poslu, u rad ulažu puno energije i udubljeni su u izvršavanje svojih radnih zadataka – jednostavnije, za radno angažiranim zaposlenicima. Cilj je ovoga istraživanja provjeriti ulogu vrijednosti i očekivanja zaposlenih, ali i interakcijski pravednog tretmana od strane različitih dionika u organizacijskom kontekstu, u radnoj angažiranosti zaposlenika. Istraživanje je provedeno na uzorku od N=349 zaposlenika osiguravajućih kuća i banaka. Rezultati provedene hijerarhijske regresijske analize pokazali su da su uz stupanj obrazovanja i staž zaposlenika u organizaciji, vrijednosti zaposlenika vezane uz pravednost, kao i doživljaj interakcijske pravednosti od strane klijenata, značajne pozitivne odrednice radne angažiranosti zaposlenih. Dodatno, pokazalo se da pravednost rukovoditelja, preko doživljaja pravednosti klijenata, također pozitivno djeluje na radnu angažiranost zaposlenika. U radu se raspravlja o važnosti pravednog tretmana zaposlenika za poticanje i održavanje njihove radne angažiranosti.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Ana Jakopec (ajakopec1@ffos.hr), 14. Kol. 2016. u 11:15 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4