Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čitanje kroz igru: važnost poticanja čitanja od najranije dobi (CROSBI ID 638344)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bubić, Andreja ; Jukić, Tonća ; Šijaković, Eni Čitanje kroz igru: važnost poticanja čitanja od najranije dobi // Zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom "Dijete, igra, stvaralaštvo" / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.). Split : Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 53-64

Podaci o odgovornosti

Bubić, Andreja ; Jukić, Tonća ; Šijaković, Eni

hrvatski

Čitanje kroz igru: važnost poticanja čitanja od najranije dobi

Čitanje predstavlja jednu od najfascinantnijih ljudskih sposobnosti koja nije samo nužna za opstanak u suvremenom svijetu, već uz to pojedincu otvara čudesan, zanimljiv i poticajan svijet koji mu bez knjiga ne bi bio dostupan. Čitanje potiče na razmišljanje, razvija maštu, kreativnost, emocionalni razvoj i empatiju, te je stoga vrlo važno razumjeti kako se ta vještina kod djece stječe i razvija. Naime, da bi djeca i mladi naučili čitati, zavoljeli knjigu i stvorili čitalačke navike, nije dovoljno samo naučiti slova i čitati u školi. Umjesto toga, važno je da obitelj stvori potrebno okruženje i pozitivne temelje na koje se kasnije mogu nadograditi aktivnosti odgojitelja i učitelja usmjerene poučavanju čitanja. Pritom je važno postupno razvijati predčitalačke vještine te ljubav djeteta prema knjizi, što će kasnije postati osnova za stjecanje složenijih čitalačkih navika. Stoga se u ovom radu detaljnije opisuje važnost čitanja, kao i načini na koje se kroz igru i obiteljsku interakciju od najranije dobi stječu predčitalačke i čitalačke vještine. U radu su predstavljena i razmišljanja skupine odgojitelja, roditelja i učitelja o prednostima i važnosti čitanja te načinima poticanja čitanja kod djece. Ovaj rad nudi i niz smjernica vezanih uz korištenje igara i manipulativnih sredstava namijenjenih razvoju pismenosti, kao i općih savjeta koji roditeljima, odgojiteljima i učiteljima mogu pomoći u poticanju čitalačke kulture kod djece.

čitanje; igra; kreativnost; škola; vrtić

nije evidentirano

engleski

Reading through play: the importance of developing reading habits from an early age

nije evidentirano

reading; play; creativity; school; kindergarten

nije evidentirano

Podaci o prilogu

53-64.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom "Dijete, igra, stvaralaštvo"

Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir

Split : Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-7395-94-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija