Datum: xx.06.
Godina: 2002
Stranica: 124
Mentor: Guberina, Branko
Ključne riječi: teški kvarkovi; teški hadroni; inkluzivni raspadi; razvoj operatorskog produkta; predasimptotski efekti; HQET; hijerarhija vremena života; modelski neovisna analiza
( heavy quarks; heavy hadrons; inclusive decays; operator product expansion; preasymptotic effects; HQET; hierarchy of lifetimes; model-independent analysis )
Detaljno je razrađen koncept efektivnih teorija polja te posebno njihova primjena u opisu slabih raspada teških kvarkova, odnosno hadrona koji ih sadržavaju. Izložen je formalizam inkluzivnih slabih raspada te su raspravljene neke njegove osnovne pretpostavke i principi poput kvark-hadronske dualnosti i Razvoja operatorskog produkta. širina inkluzivnog raspada je izražena kao red matričnih elemenata lokalnih operatora s inverznom masom teškog kvarka kao parametrom razvoja. Posebno su razmatrani predasimptotski efekti koji određuju hijerarhiju vremena života teških hadrona. Načinjene su modelski neovisne analize u kojima su povezani različiti sektori c i b hadrona. Navedene analize omogućuju nove uvide u formalizam inkluzivnih raspada kao i poboljšanje nekih standardnih proračuna vremena života teških hadrona. Povezane su širine inkluzivnih raspada za različite Cabibbo načine raspada čime postaje moguće izraziti vremena života (i druge inkluzivne veličine) određenih teških hadrona pomoću inkluzivnih veličina za druge te ške hadrone koji pripadaju istom SU(3)_{okus} multipletu. Predložene su nove primjene modelski neovisnih analiza predasimptotskih efekata i naznačeni smjerovi mogućih budućih proučavanja inkluzivnih raspada teških hadrona.
Projekt / tema: 0098002
Fizika