Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Različiti nastavno-metodički pristupi čunjosječnicama (CROSBI ID 231708)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Mirošević, Ivančica ; Koceić-Bilan, Nikola ; Jurko, Josipa Različiti nastavno-metodički pristupi čunjosječnicama // Math.e, 27 (2015), 1-10

Podaci o odgovornosti

Mirošević, Ivančica ; Koceić-Bilan, Nikola ; Jurko, Josipa

hrvatski

Različiti nastavno-metodički pristupi čunjosječnicama

U nastavnim programima za matematiku u srednjim školama i gimnazijama, krivuljama drugog reda uglavnom se pristupa analitički, preko algebarske jednadžbe tih krivulja, iz čega se onda izvode i njihova svojstva, a mi smo stajališta da se i s pomoću čisto geometrijskog pristupa ove krivulje sasvim lijepo mogu upoznati, i da se na taj način mogu učenicima pokazati neka važna svojstva koja se iz analitičkog pristupa ne vide, npr. njihovo optičko svojstvo refleksije. Time ne želimo umanjiti značaj analitičkog pristupa, već samo ukazati na neke druge pristupe, te ih objediniti u "širu priču" o krivuljama drugoga reda.

čunjosječnice

nije evidentirano

engleski

Various approaches to conic sections in education

nije evidentirano

conic sections

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27

2015.

1-10

objavljeno

1334-6083

Povezanost rada

Matematika

Poveznice