crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 839068

Zbornik radova

Autori: Brdovčak, Barbara; Matijaš, Marijana; Nakić Radoš, Sandra
Naslov: Odnos akademskih emocija, subjektivne kontrole i vrijednosti učenja te akademskog uspjeha
( The relationship between achievement emotions, subjective control, value of learning, and academic achievement )
Izvornik: 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" - Knjiga sažetaka = 11th international Balkan education and science congress "The Future of Education and Education for the Future" : Book of Abstracts / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu , 2016. 51-51 (ISBN: 978-953-8115-13-4).
Skup: Međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" (11 ; 2916)
Mjesto i datum: Poreč, Hrvatska, 12.-14.10.2016.
Ključne riječi: Teorija kontrole i vrijednosti emocija postignuća ; akademske emocije ; subjektivna kontrola ; subjektivna vrijednost ; akademski uspjeh
( control-value theory ; achievement emotions ; subjective control ; subjective value ; academic achievement )
Sažetak:
Školsko okruženje predstavlja prostor za doživljavanje širokog raspona učeničkih emocija koje su povezane s različitim obrazovnim ishodima. Jedna od teorija koja objašnjava nastanak i razvoj emocija u obrazovnom kontekstu je Teorija kontrole i vrijednosti emocija postignuća. Prema toj teoriji, subjektivne procjene kontrole i vrijednosti ishoda i postignuća dovode do razvoja različitih emocija, koje onda posljedično djeluju na akademski uspjeh. U ovom istraživanju cilj je bio ispitati povezanost subjektivne kontrole, koja je ispitana vjerovanjem o kontroli nad učenjem, i subjektivne vrijednosti, koja je ispitana vrijednošću zadatka, s pozitivnim i negativnim akademskim emocijama vezanim uz učenje i akademskim uspjehom. Provedeno je jednokratno korelacijsko istraživanje na studentima psihologije i sociologije na Hrvatskom katoličkom sveučilištu. Sudionici su ispunili Upitnik emocija postignuća, točnije Ljestvicu emocija povezanih s učenjem, Ljestvicu vrijednosti zadatka i Ljestvicu vjerovanja o kontroli nad učenjem iz Upitnika motivacijskih strategija učenja te upitnik općih podataka s dodatnim pitanjem o akademskom uspjehu. Rezultati su pokazali da su pozitivne akademske emocije statistički značajno umjereno pozitivno povezane s akademskim uspjehom, dok su negativne emocije statistički značajno umjereno negativno povezane s akademskih uspjehom. Uz to, utvrđena je povezanost između ostalih ispitivanih varijabli. Dobiveni rezultati interpretirani su u skladu s teorijskim postavkama i pokazuju praktične implikacije o važnosti emocija u obrazovnom kontekstu.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL Internet adrese: http://ibes.ufzg.hr/public/publications/Book_of_Abstracts.pdf
Upisao u CROSBI: Sandra Nakić Radoš (snrados@unicath.hr), 17. Lis. 2016. u 09:34 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4