Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zašto sam dobio lošu ocjenu? Razlika u pripisivanju uzroka uspjeha i neuspjeha s obzirom na spol i dob te optimizam kod učenika osnovne škole (CROSBI ID 640380)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Sabljić, Mia ; Olčar, Diana Zašto sam dobio lošu ocjenu? Razlika u pripisivanju uzroka uspjeha i neuspjeha s obzirom na spol i dob te optimizam kod učenika osnovne škole // ZBORNIK RADOVA SIMPOZIJA EDUKACIJSKE PSIHOLOGIJE "Izazovi psihologije u obrazovanju za budućnost" / Ljubin Golub ; Tajana (ur.). Zagreb, 2016. str. 23-37

Podaci o odgovornosti

Sabljić, Mia ; Olčar, Diana

hrvatski

Zašto sam dobio lošu ocjenu? Razlika u pripisivanju uzroka uspjeha i neuspjeha s obzirom na spol i dob te optimizam kod učenika osnovne škole

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati pretpostavku o povezanosti atribucijskog stila i optimizma na učenicima četvrtih i osmih razreda. Istraživanje je provedeno u Osnovnoj školi Izidora Kršnjavoga u Zagrebu na uzorku od 122 učenika od čega je 42.62 % bilo muškoga spola. Pretpostavljeno je bilo da će: (H1) učenice biti optimističnije od učenika, (H2) učenici četvrtog razreda biti optimističniji od učenika osmih razreda, (H3) da će učenici s boljim školskim uspjehom biti uspješniji te da će (H4) postojati razlika između optimističnih i pesimističnih učenika s obzirom na to kojim faktorima pripisuju uspjeh i neuspjeh. Istraživanje je pokazalo da nema značajnih razlika u optimizmu s obzirom na spol učenika, da su učenici četvrtih razreda optimističniji od učenika osmih razreda i da su je školski uspjeh pozitivno povezan s optimizmom. Zatim, sukladno očekivanjima, pokazalo se da optimističniji učenici pripisuju uspjeh više uzrocima unutar sebe, a neuspjeh privremenim uzrocima.

atribucije ; optimizam ; učenici

nije evidentirano

engleski

Why did I get a bad grade? Difference in attribution of success and unsuccess regarding gender, age and optimism in primary school students

nije evidentirano

attributions ; optimism ; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-37.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ZBORNIK RADOVA SIMPOZIJA EDUKACIJSKE PSIHOLOGIJE "Izazovi psihologije u obrazovanju za budućnost"

Ljubin Golub ; Tajana

Zagreb:

978-953-8115-73-8

Podaci o skupu

11th International Balkan Education and Science Congress "THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE"

predavanje

12.10.2016-14.10.2016

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice