11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" : knjiga sažetaka (CROSBI ID 14289)
Urednička knjiga | zbornik sažetaka s konferencije
Podaci o odgovornosti
Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija
hrvatski
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" : knjiga sažetaka
Knjiga sažetaka 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" obuhvaća sljedeće teme: Kineziološka edukacija budućnosti ; Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra ; Kvaliteta i inkluzivnost obrazovanja – preduvjet održive budućnosti ; Izazovi psihologije u obrazovanju za budućnost ; Ishodi recepcije umjetničke teorije i prakse u likovnoj edukaciji ; Budućnost glazbenog obrazovanja i glazbeno obrazovanje za budućnost: vizije, misije, strategije te ostale srodne teme.
obrazovanje; budućnost; psihologija; pedagogija; kineziologija; ICT; višejezičnost; likovna umjetnost; glazbena umjetnost
nije evidentirano
engleski
11th International Balkan Education and Science Congress "The future of education and education for the future" : Book of Abstracts
Knjiga sažetaka 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST obuhvaća sljedeće teme: Kineziološka edukacija budućnosti ; Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra ; Kvaliteta i inkluzivnost obrazovanja – preduvjet održive budućnosti ; Izazovi psihologije u obrazovanju za budućnost ; Ishodi recepcije umjetničke teorije i prakse u likovnoj edukaciji ; Budućnost glazbenog obrazovanja i glazbeno obrazovanje za budućnost: vizije, misije, strategije te ostale srodne teme.
education; future; psychology; pedagogy; ICT; multilingualism; Music; Art eductation
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2016.
978-953-8115-13-4
155
objavljeno