crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 842323

Zbornik radova

Autori: Tomljenović, Zlata
Naslov: Uvažavanje različitosti stilova učenja u nastavi likovne kulture
( Appreciacion of Learning Styles in Visual Arts Education )
Izvornik: Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko (ur.). - Osijek : Filozofski fakultet u Osijeku , 2016. 428-438 (ISBN: 978-953-314-091-9).
Skup: Globalne i lokalne perspektive pedagogije
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 27.-28. 10. 2016.
Ključne riječi: kognitivni stilovi; stilovi učenja; nastava likovne kulture; nastavne metode; učenje
( cognitive styles; learning styles; visual arts education; learning and teaching methods; learning )
Sažetak:
Unutar odgojno-obrazovnog procesa može se govoriti o kognitivnim stilovima, stilovima učenja, stilovima poučavanja, stilovima spoznavanja i stilovima mišljenja. Pojedini autori definiraju ove pojmove kao sinonime, dok drugi naglašavaju razlike među njima, u smislu šireg i užeg obuhvaćanja kognitivnih, fizioloških i afektivnih procesa, aktivnih tijekom učenja pojedinca. Uvažavanje stilova učenja učenika izrazito je važno ; naime, način na koji će učitelj posredovati odgojno- obrazovne sadržaje izravno utječe na način i rezultate učenja učenika, budući da će na različite načine poučavanja učenici različito reagirati. Istraživači na području učenja i poučavanja izveli su brojne klasifikacije stilova učenja. U ovom radu navode se one koje se mogu aplicirati na područje učenja i poučavanja likovne kulture. U nastavi likovne kulture (kao i u nastavi općenito) potrebno je poticati razvijanje i primjenu što raznovrsnijih stilova učenja, i to na način oblikovanja problemskih zadataka u kojima se kombiniraju različite vrste aktivnosti te primjenjuju metode rada kojima se obuhvaćaju svi stilovi učenja. Učenicima se, između ostalog, tako daje mogućnost da, osim razvoja svojih "jakih strana" , vježbaju i sposobnosti u kojima se ne ističu. Na taj način učenici mogu ostvariti potrebnu razinu sposobnosti za integrirano učenje, u svrhu cjelovitog razvoja njihove osobnosti. Cilj ovog rada jest ukazati na navedenu dimenziju odgojno-obrazovnog procesa koja se, unatoč svojoj važnosti, još uvijek nedovoljno ističe, kako u stručnoj literaturi, tako i u nastavnoj praksi.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Puni text rada: 842323.Tomljenovic_Uvazavanje.docx (tekst priložen 2. Stu. 2016. u 15:37 sati)
Upisao u CROSBI: Zlata Tomljenović (zlata.tomljenovic@uniri.hr), 2. Stu. 2016. u 15:33 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4