Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu (CROSBI ID 407619)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ris, Iva
Mencer, Ivan
hrvatski
Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu
Unatoč širokom spektru manifestacija koje se održavaju u Republici Hrvatskoj, još uvijek postoji nedostatak empirijskih istraživanja koja se odnose na rezultate održavanja istih, kako na lokalnoj, tako i na razini države. Nadalje, gotovo da i ne postoje empirijska istraživanja koja bi omogućila saznanja o učincima koji proizlaze kao rezultati promocije određene manifestacije. Analizira se mogućnost utvrđivanja utjecaja promocijskih aktivnosti manifestacije Advent u Zagrebu na posjećenost iste.
manifestacija Advent u Zagrebu; grad Zagreb; komunikacija
nije evidentirano
engleski
The impact of promotion on the attendance of the event Advent in Zagreb
nije evidentirano
event Advent in Zagreb; City of Zagreb; communication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
26.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka