crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 846127

Zbornik radova

Autori: Brajša-Žganec, Andreja
Naslov: Kako postupati s dječjim emocijama od najranije dobi?
( How to deal with children's emotions from an early age? )
Izvornik: Psihologija u prevenciji poremećaja i očuvanju zdravlja - Knjiga sažetaka / Alessandra Pokrajac-Bulian, Irena Miletić, Jasminka Juretić, Josip Lopižić (ur.). - Opatija : Hrvatsko psihološko društvo , 2016. 353-353 (ISBN: 978-953-55079-5-6).
Skup: 24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 9.-12.11.2016.
Ključne riječi: emocije; rano djetinjstvo; socijalni razvoj
( emotions; early childhood; social development )
Sažetak:
Rani emocionalni i socijalni razvoj od velike je važnosti za dječju emocionalnu i socijalnu kompetenciju. Odnos roditelj dijete dvosmjeran je proces u kojem roditelji svojim ponašanjem utječu na dijete ali i dijete svojim reakcijama na okolinu usmjeruje djelom daljnje ponašanje roditelja i okoline prema njemu. Prezentirat će se načini na koje roditelji mogu postupati s dječjim emocijama kao i različite posljedice koje ta ponašanja mogu izazvati. Prema djetetovim emocijama roditelji se mogu ponašati neobaziranjem (prelaze preko negativnih emocija djeteta, ignoriraju ih), obezvrjeđivanjem (kritiziraju, kore ili kažnjavaju negativne emocije djeteta), popuštanjem (prihvaćaju i poštuju negativne emocije djeteta, ali djetetu ne pomažu da ih obuzda i da postavi granice) te uvažavanjem (svjesni su djetetovih emocija, prepoznaju ih, suosjećaju s djetetom, pomažu mu u opisivanju i postavljaju granice uz pomaganje djetetu da riješi akutni problem). Dakle, postoje roditelji koji razumiju svoje emocije i emocije svoje djece te podučavaju djecu u tome kako se nositi s emocijama. To su roditelji koji opažaju niski intenzitet emocija kod sebe i svoje djece, vide dječje negativne emocije kao dobru priliku za intimnost i podučavanje, vrednuju dječje emocije, pomažu u verbalnom izražaju dječjih emocija, rješavaju s djetetom probleme, analiziraju granice u ponašanju te razgovaraju o ciljevima i strategijama za nošenje sa situacijama koje dovode do negativnih emocija. Ako pak roditelji bagateliziraju i ili ismijavaju dječje emocije djeca će se sramiti svojih emocija i neće naučiti kako se nositi sa njima. Istaknut će se važnost ranog socijalnog i emocionalnog razvoja za cjelokupni razvoj djeteta.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Andreja Brajša-Žganec (Andreja.Brajsa.Zganec@pilar.hr), 24. Stu. 2016. u 16:52 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4