crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 846269

Časopis

Autori: Matić, Jelena; Marušić, Iris
Naslov: Razlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha
( The differences in self-concept and the use of learning strategies among students of different school achievement )
Izvornik: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 157 (2016), 3; 283-299
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: školski uspjeh; samopoimanje; strategije učenja
( school achievement; self-concept; learning strategies )
Sažetak:
Cilj istraživanja bio je provjeriti razlike u aspektima školskog samopoimanja (Marsh, 1990) te korištenju kognitivnih i motivacijskih strategija učenja (Lončarić, 2014a) kod učenika različitog školskog uspjeha. U istraživanju su sudjelovali učenici osmog razreda osnovnih škola u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji (N = 589). Rezultati pokazuju da, u usporedbi s učenicima lošijeg uspjeha, učenici boljeg uspjeha imaju bolju sliku o sebi, rjeđe pribjegavaju defanzivnim strategijama učenja, a češće koriste metakognitivne vještine. Nisu nađene razlike u sklonosti dubinskom procesiranju i strategijama poticanja učenja među učenicima odličnog i vrlo dobrog uspjeha. Nalazi se razmatraju u kontekstu potrebe da se učenicima lošijeg uspjeha pruži kvalitetnija podrška kako bi razvili pozitivnija očekivanja vezana uz vlastito učenje i ovladali proaktivnim strategijama učenja.
Projekt / tema: 100-1001677-0938
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Razlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha
Upisao u CROSBI: Jelena Matić (matic@idi.hr), 25. Stu. 2016. u 15:52 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4