Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha (CROSBI ID 233408)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Matić, Jelena ; Marušić, Iris Razlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 3; 283-299

Podaci o odgovornosti

Matić, Jelena ; Marušić, Iris

hrvatski

Razlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha

Cilj istraživanja bio je provjeriti razlike u aspektima školskog samopoimanja (Marsh, 1990) te korištenju kognitivnih i motivacijskih strategija učenja (Lončarić, 2014a) kod učenika različitog školskog uspjeha. U istraživanju su sudjelovali učenici osmog razreda osnovnih škola u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji (N = 589). Rezultati pokazuju da, u usporedbi s učenicima lošijeg uspjeha, učenici boljeg uspjeha imaju bolju sliku o sebi, rjeđe pribjegavaju defanzivnim strategijama učenja, a češće koriste metakognitivne vještine. Nisu nađene razlike u sklonosti dubinskom procesiranju i strategijama poticanja učenja među učenicima odličnog i vrlo dobrog uspjeha. Nalazi se razmatraju u kontekstu potrebe da se učenicima lošijeg uspjeha pruži kvalitetnija podrška kako bi razvili pozitivnija očekivanja vezana uz vlastito učenje i ovladali proaktivnim strategijama učenja.

školski uspjeh; samopoimanje; strategije učenja

nije evidentirano

engleski

The differences in self-concept and the use of learning strategies among students of different school achievement

nije evidentirano

school achievement; self-concept; learning strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

157 (3)

2016.

283-299

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija