Pregled bibliografske jedinice broj: 847797

Autori: Bjažić Klarin, Tamara
Naslov: Soseske in ulice - Susjedstva i ulice. Razgovor s Lukom Skansijem povodom izložbe Susjedstva i ulice. Vladimir Braco Mušič i arhitektura velikog mjerila. Razgovor s Lukom Skansijem povodom izložbe Susjedstva i ulice. Vladiir Braco Mušič i arhitektura velikog mjerila (Soseske in ulice. Vladimir Braco Mušič in arhitektura velikega merila) u Muzeju za arhitekturu i oblikovanje (Muzej za arhitekturo in oblikovanje - MAO) u Ljubljani
( Soseske in ulice - Streets and Neighbourhoods. An interview with Luka Skansi at the occasion of the exhibition Neighbourhoods and Streets. Vladimir Braco Mušić and Large Scale Architecture (Soseske in ulice. Vladiir Braco Mušič in arhitektura velikega merila) in the Museum of Architecture and Design (Muzej za arhitekuro in oblikovanje - MAO) in Ljubljana )
Izvornik: Kvartal : kronika povijesti umjetnosti u Hrvatskoj (1334-8671) 13 (2016), 1-2; 4-17
Vrsta rada: Razgovor
Ključne riječi: Vladimir Braco Mušič; izložba Susjedstva i ulice; Split 3; Luka Skansi
( Vladimir Braco Mušič; exhibition Street and Neighbourhoods; Split 3; Luka Skansi )
U razgovoru s dr. sc. Lukom Skansijem vođenom povodom izložbe i istoimene knjiga "Susjedstva i ulice. Vladimir Braco Mušič i arhitektura velikog mjerila" glavna tema je urbanističko djelovanje Vladimir Brace Mušiča, odnosno, njegov urbanistički i arhitektonski diskurs u relaciji s idejama i nasljeđem ljubljanske škole arhitekture, Međunarodnog kongresa moderne arhitekture (CIAM), Teama 10 i predavača Graduate School of Design na Harvardu tj. suvremene i povijesne svjetske urbanističke teorije i prakse. Posebna pažnja posvećena je najvećem i najvažnijem Mušičevom urbanističkom projektu - Splitu 3 realiziranom u zajednici s urbanistima Marjanom Bežanom i NIves Starc te nizom hrvatskih arhitekata - autora stambenih, poslovnih i javnih objekata.
Kategorija: Stručni
Arhitektura i urbanizam,Povijest umjetnosti
URL Internet adrese: https://www.ipu.hr/article/hr/81/kvartal-kronika-povijesti-umjetnosti-u-hrvatskoj
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Soseske in ulice - Susjedstva i ulice. Razgovor s Lukom Skansijem povodom izložbe Susjedstva i ulice. Vladimir Braco Mušič i arhitektura velikog mjerila. Razgovor s Lukom Skansijem povodom izložbe Susjedstva i ulice. Vladiir Braco Mušič i arhitektura velikog mjerila (Soseske in ulice. Vladimir Braco Mušič in arhitektura velikega merila) u Muzeju za arhitekturu i oblikovanje (Muzej za arhitekturo in oblikovanje - MAO) u Ljubljani
Upisao u CROSBI: Tamara Bjažić Klarin (tbjazic@ipu.hr), 5. Pro. 2016. u 15:47 sati