crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 848291

Disertacija

Autor: Ordanić, Renata
Naslov: Uloga učenika u praćenju i vrednovanju rada
( The role of students in the monitoring and evaluation of work )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Učiteljski fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 09.07.
Godina: 2016
Stranica: 53
Mentor: Prskalo, Ivan ; Kunješić, Mateja
Ključne riječi: uloga učenika; učitelj; praćenje i vrednovanje rada; tjelesna i zdravstvena kultura
( a student's role; teacher; monitoring and evaluation of work; physical education )
Sažetak:
Tema ovog diplomskog rada je uloga učenika u praćenju i vrednovanju rada. Važnu ulogu u procesu praćenja i provjeravanja, kao i vrednovanja rada ima učitelj, bez njega cijeli proces nije moguć. Učitelj mora prilagoditi nastavni sadržaj učenikovim mogućnostima i potrebama, treba motivirati učenika, osvijestiti učenika o ciljevima i zadacima nastavnog procesa. Kako bi sve to bilo moguće potrebno je znanje terminologije metodike tjelesne i zdravstvene kulture kao i posebne kompetencije. Također, učenik je, kao i učitelj, subjekt nastavnog procesa i njegova uloga je značajna te ga se treba aktivno uključiti u nastavni proces. Što je učenik više motiviran i uključen u nastavu time postiže bolje rezultate, a samim time učitelj osposobljava učenika za samoocjenjivanje kako bi učenik mogao uvidjeti efekte svoga rada i napretka, stvarati navike zdravog života, svakodnevnog tjelesnog vježbanja i dr. S obzirom da je učenik subjekt nastavnog procesa, cilj ovog istraživanja bio je ispitati koliko su učenici uključeni i koja im je uloga u procesu praćenja i vrednovanja rada u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi te koliko učitelji/učiteljice poznaju terminologiju koja je potrebna za praćenje i vrednovanje. U istraživanju je sudjelovalo 88 ispitanika, odnosno 45 učitelja/učiteljica osnovnih škola grada Zagreba koji su ispunili anketni upitnik na papiru i 43 učitelja/učiteljice diljem Republike Hrvatske koji su ispunjavali anketni upitnik putem aplikacije Google forms preko interneta. Istraživanje je provedeno u razdoblju od 30. svibnja 2016. do 16. lipnja 2016. godine. U prvom dijelu diplomskog rada iznose se teorijska obilježja praćenja i vrednovanja rada u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi, a u drugom dijelu iznosi se metodologija provedenog istraživanja. Nakon provedenog istraživanja možemo zaključiti da su učenici uključeni u proces praćenja i vrednovanja rada, da su motivirani i jasno su vidljivi odgojni učinci rada, te da učiteljice nisu pokazale dobro znanje iz terminologije metodike tjelesne i zdravstvene kulture.
Izvorni jezik: HRV
Upisao u CROSBI: Mateja Kunješić (mateja.kunjesic@ufzg.hr), 7. Pro. 2016. u 12:25 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4