crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 849512

Časopis

Autori: Bošnjak Terzić, Brankica
Naslov: Socijalno-kognitivni pristup samoreguliranom učenju inoga jezika
( The socio-cognitive approach to self-regulated learning in L2 )
Izvornik: Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 44 (2016), 2; 129-145
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: samoregulirano učenje ; samoregulirano učenje inoga jezika ; samoučinkovitost ; strategije ; ciljne orijentacije
( self-regulated learning ; self-regulated foreign language learning ; self-efficacy ; strategies ; goal orientation )
Sažetak:
Samoregulacija je u posljednja tri desetljeća jedan od češće istraživanih pojmova u psihologijskoj literaturi, a posljednja dva desetljeća pojavljuje se i primjenjuje i u drugim znanstveno istraživačkim područjima. Značajne promjene uvodi socijalno-kognitivni pristup Bandure (1986).U njemu se naglašava važnost kognitivnih procesa i motivacije koji imaju ključnu ulogu u učenju, među kojima su osobito važni percepcija samoučinkovitosti, uporaba strategija te ciljna orijentacija (Pintrich, 2004 ; Zimmerman, 2000). Iako je posljednjih godina zabilježena važnost samoreguliranoga učenja u ovladavanju inim jezikom, malo je saznanja o odnosu uporabe strategija i percepcije samoučinkovitosti te utjecaju ciljne orijentacije na ovome području. U ovome radu donosimo pregled važnijih istraživanja na području samoreguliranog učenja i učenja inog jezika. Isto tako, želimo istaknuti neke smjerove za buduća istraživanja na području samoregulacije u učenju inog jezika.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Filologija
URL Internet adrese: https://hrcak.srce.hr/171051
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Socijalno-kognitivni pristup samoreguliranom učenju inoga jezika
Upisao u CROSBI: Brankica Bošnjak Terzić (brankica.bosnjakterzic@fsb.hr), 13. Pro. 2016. u 17:41 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4