Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalno-kognitivni pristup samoreguliranom učenju inoga jezika (CROSBI ID 233882)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Bošnjak Terzić, Brankica Socijalno-kognitivni pristup samoreguliranom učenju inoga jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 44 (2016), 2; 129-145

Podaci o odgovornosti

Bošnjak Terzić, Brankica

hrvatski

Socijalno-kognitivni pristup samoreguliranom učenju inoga jezika

Samoregulacija je u posljednja tri desetljeća jedan od češće istraživanih pojmova u psihologijskoj literaturi, a posljednja dva desetljeća pojavljuje se i primjenjuje i u drugim znanstveno istraživačkim područjima. Značajne promjene uvodi socijalno-kognitivni pristup Bandure (1986).U njemu se naglašava važnost kognitivnih procesa i motivacije koji imaju ključnu ulogu u učenju, među kojima su osobito važni percepcija samoučinkovitosti, uporaba strategija te ciljna orijentacija (Pintrich, 2004 ; Zimmerman, 2000). Iako je posljednjih godina zabilježena važnost samoreguliranoga učenja u ovladavanju inim jezikom, malo je saznanja o odnosu uporabe strategija i percepcije samoučinkovitosti te utjecaju ciljne orijentacije na ovome području. U ovome radu donosimo pregled važnijih istraživanja na području samoreguliranog učenja i učenja inog jezika. Isto tako, želimo istaknuti neke smjerove za buduća istraživanja na području samoregulacije u učenju inog jezika.

samoregulirano učenje ; samoregulirano učenje inoga jezika ; samoučinkovitost ; strategije ; ciljne orijentacije

nije evidentirano

engleski

The socio-cognitive approach to self-regulated learning in L2

nije evidentirano

self-regulated learning ; self-regulated foreign language learning ; self-efficacy ; strategies ; goal orientation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44 (2)

2016.

129-145

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Filologija

Poveznice