crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 850185

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Modić Stanke, Koraljka; Putarek, Vanja
Naslov: Odrednice interesa studenata za društveno korisno učenje
( Determinants of students' interest in service learning )
Knjiga: International Conference EDUvision 2016 "Modern Approaches to Teaching the Coming Generations"
Urednik/ci: Orel, Mojca
Izdavač: EDUvision
Grad: Ljubljana
Godina: 2016
Raspon stranica:: 1105-1117
Ukupni broj stranica u knjizi:: 1419
ISBN: 978-961-93662-8-8
Ključne riječi: civilna odgovornost, društveno korisno učenje, iskustvo, samoefikasnost, studenti
( civic responsibility, service learning, experience, self-efficacy, students )
Sažetak:
Društveno korisno učenje (DKU) je nastavna metoda koja studentima omogućuje da primjenjuju znanja i vještine stečene kroz studij te obogaćuju proces usvajanja znanja radeći u timu na razvoju projekta kojim se rješava neki konkretan društveni problem. Kao takvo, društveno korisno učenje blisko je trendovima suvremenog obrazovanja koji ističu važnost kritičkog mišljenja i praktičnog iskustva u obrazovanju. S obzirom na veliki potencijal društveno korisnog učenja, važno je provesti istraživanja kojima će se ispitati različite odrednice i aspekti društveno korisnog učenja. Stoga je cilj ovog istraživanja bio provjeriti postoji li među studentima interes za društveno korisno učenje i postoje li razlike u tom interesu s obzirom na sociodemografske varijable, poznatost i iskustvo u društveno korisnom učenju te psihološke varijable. Istraživanje je provedeno na studentima Sveučilišta u Zagrebu (N = 252) on-line upitnikom koji se sastojao od sociodemografskih pitanja i pitanja vezanih uz društveno korisno učenje, Upitnika civilne odgovornosti i Skale opće samoefikasnosti. Dobiveno je da većina studenata ima interes za upis kolegija s komponentom DKU. Nadalje, studenti koji su prethodno čuli za ovu nastavnu metodu te oni koji imaju iskustvo volontiranja više su zainteresirani za upis izbornog kolegija s komponentom DKU. Konačno, studenti koji imaju veću specifičnu samoefikasnost vezanu uz DKU i veću civilnu odgovornost imaju i veći interes za upis izbornog kolegija s komponentom DKU. S obzirom na postojeći deficit ponude ovakvih kolegija u Republici Hrvatskoj, ovi rezultati sugeriraju potrebu povećanja ponude kako izbornih tako i obaveznih kolegija s uključenom DKU komponentom u svrhu povećanja izlaznih kompetencija studenata za tržište rada.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Puni text rada: 850185.Interes_studenata_za_drutveno_korisno_uenje.pdf (tekst priložen 16. Pro. 2016. u 09:32 sati)
URL Internet adrese: http://www.eduvision.si/Eng
Upisao u CROSBI: Koraljka Modić Stanke (kmstanke@ffzg.hr), 16. Pro. 2016. u 09:32 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4