crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 851851

Zbornik radova

Autori: Miškulin Nikolina; Vrdoljak Gabrijela
Naslov: Predviđanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa učenju
( Predicting the Academic Achievement on Goal Orientations and Study Approaches )
Izvornik: VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“ / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva (ur.). - Osijek : Filozofski fakultet Osijek , 2016. 71-71 (ISBN: 978-953-314-085-8).
Skup: VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 25-27.02.2016.
Ključne riječi: ciljne orijentacije; pristupi učenju; akademski uspjeh
( goals orientations; learning approaches; academic achievement )
Sažetak:
Cilj ovog rada bio je ispitati odnos ciljnih orijentacija u učenju, pristupa učenju i akademskog uspjeha kod studenata te provjeriti mogućnost predviđanja akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija u učenju i pristupa učenju. U istraživanju je sudjelovalo N = 346 studenata i studentica drugih i trećih godina preddiplomski i prvih godina diplomskih studija različitih fakulteta i odsjeka osječkog sveučilišta. Kao instrumenti u istraživanju su korišteni Upitnik ciljnih orijentacija i Mjera pristupa i vještina učenja studenata te je korišten i prosjek ocjena studenata. Rezultati pokazuju da postoji pozitivna povezanost akademskog uspjeha s ciljnom orijentacijom na znanje i izvedbu te s dubinskim i strateškim pristupima učenju te negativna povezanost akademskog uspjeha s ciljnom orijentacijom na izbjegavanje truda i površinskim pristupom učenju. Osim toga, rezultati pokazuju da postoji pozitivna povezanost ciljne orijentacije na znanje s dubinskim i strateškim pristupima učenju te pozitivna povezanost ciljne orijentacije na izbjegavanje truda s površinskim i negativna s dubinskim pristupima učenju. Nadalje, kao pozitivni prediktori akademskog uspjeha pokazale su se ciljne orijentacije na znanje i izvedbu, a kao negativan prediktor akademskog uspjeha pokazao se površinski pristup učenju. Rezultati ovoga rada se mogu iskoristiti u preventivnim aktivnostima pri čemu bi se na fakultetima trebali poticati orijentacija na znanje i izvedbu, a smanjiti korištenje površinskog pristupa učenju.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Gabrijela Vrdoljak (gpiri@ffos.hr), 22. Pro. 2016. u 14:44 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4