Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Predviđanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa učenju (CROSBI ID 643330)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Miškulin Nikolina ; Vrdoljak Gabrijela Predviđanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa učenju // VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“ / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino et al. (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 71-71

Podaci o odgovornosti

Miškulin Nikolina ; Vrdoljak Gabrijela

hrvatski

Predviđanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa učenju

Cilj ovog rada bio je ispitati odnos ciljnih orijentacija u učenju, pristupa učenju i akademskog uspjeha kod studenata te provjeriti mogućnost predviđanja akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija u učenju i pristupa učenju. U istraživanju je sudjelovalo N = 346 studenata i studentica drugih i trećih godina preddiplomski i prvih godina diplomskih studija različitih fakulteta i odsjeka osječkog sveučilišta. Kao instrumenti u istraživanju su korišteni Upitnik ciljnih orijentacija i Mjera pristupa i vještina učenja studenata te je korišten i prosjek ocjena studenata. Rezultati pokazuju da postoji pozitivna povezanost akademskog uspjeha s ciljnom orijentacijom na znanje i izvedbu te s dubinskim i strateškim pristupima učenju te negativna povezanost akademskog uspjeha s ciljnom orijentacijom na izbjegavanje truda i površinskim pristupom učenju. Osim toga, rezultati pokazuju da postoji pozitivna povezanost ciljne orijentacije na znanje s dubinskim i strateškim pristupima učenju te pozitivna povezanost ciljne orijentacije na izbjegavanje truda s površinskim i negativna s dubinskim pristupima učenju. Nadalje, kao pozitivni prediktori akademskog uspjeha pokazale su se ciljne orijentacije na znanje i izvedbu, a kao negativan prediktor akademskog uspjeha pokazao se površinski pristup učenju. Rezultati ovoga rada se mogu iskoristiti u preventivnim aktivnostima pri čemu bi se na fakultetima trebali poticati orijentacija na znanje i izvedbu, a smanjiti korištenje površinskog pristupa učenju.

ciljne orijentacije; pristupi učenju; akademski uspjeh

nije evidentirano

engleski

Predicting the Academic Achievement on Goal Orientations and Study Approaches

nije evidentirano

goals orientations; learning approaches; academic achievement

nije evidentirano

Podaci o prilogu

71-71.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“

Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-085-8

Podaci o skupu

VI. znanstveno – stručni skup Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici

predavanje

25.02.2016-27.02.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija