crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 853003

Časopis

Autori: Pavlin-Bernardić, Nina; Kuterovac Jagodić, Gordana; Vlahović Štetić, Vesna
Naslov: Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC
( Stimulation of early mathematical concepts and skills development by means of digital applications developed by the ICT-AAC project )
Izvornik: Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 16 (2015), 61; 22-27
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: metematički pojmovi; matematičke vještine; djeca; poticanje; digitalne aplikacije
( mathematical concepts; matematical skills; stimulation; digital applications )
Sažetak:
Uporaba računala u edukaciji može pridonijeti uspjehu ne samo djece s uobičajenim razvojnim putem, već i djece s posebnim komunikacijskim i razvojnim potrebama. S tim je ciljem pokrenut projekt “Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama (ICT-AAC)”. Kratica ICT-AAC odnosi se na pojmove “information and communication technology” (informacijsko-komunikacijska tehnologija) i “alternative and augmentative communication” (alternativna i augmentativna komunikacija). U radu se prikazuju neke od aplikacija razvijenih u projektu i njihova uporaba za poticanje razvoja matematičkoh pojmova i vještina kod djece.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC
Upisao u CROSBI: Gordana Kuterovac-Jagodić (gordana.kuterovac@ffzg.hr), 29. Pro. 2016. u 21:34 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4