Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC (CROSBI ID 234509)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavlin-Bernardić, Nina ; Kuterovac Jagodić, Gordana ; Vlahović Štetić, Vesna Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 16 (2015), 61; 22-27

Podaci o odgovornosti

Pavlin-Bernardić, Nina ; Kuterovac Jagodić, Gordana ; Vlahović Štetić, Vesna

hrvatski

Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC

Uporaba računala u edukaciji može pridonijeti uspjehu ne samo djece s uobičajenim razvojnim putem, već i djece s posebnim komunikacijskim i razvojnim potrebama. S tim je ciljem pokrenut projekt “Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama (ICT-AAC)”. Kratica ICT-AAC odnosi se na pojmove “information and communication technology” (informacijsko-komunikacijska tehnologija) i “alternative and augmentative communication” (alternativna i augmentativna komunikacija). U radu se prikazuju neke od aplikacija razvijenih u projektu i njihova uporaba za poticanje razvoja matematičkoh pojmova i vještina kod djece.

metematički pojmovi; matematičke vještine; djeca; poticanje; digitalne aplikacije

nije evidentirano

engleski

Stimulation of early mathematical concepts and skills development by means of digital applications developed by the ICT-AAC project

nije evidentirano

mathematical concepts; matematical skills; stimulation; digital applications

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (61)

2015.

22-27

objavljeno

1332-3008

Povezanost rada

Psihologija