Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing (CROSBI ID 234684)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Belaj, Melanija Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing // Etnološka tribina : godišnjak Hrvatskog etnološkog društva, 46 (2016), 39; 228-230

Podaci o odgovornosti

Belaj, Melanija

hrvatski

Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing

Prikaz knjige: Mojca Ramšak, Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing, SpringerBriefs in Business, Springer, Cham, Heidelberg, New York, Dordrecht, London, 2015., 50 str.

kulturnoantropološka studija ; vinske kraljice ; vinski marketing

nije evidentirano

engleski

Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing

nije evidentirano

cultural and anthropological study ; wine queens ; wine marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46 (39)

2016.

228-230

objavljeno

0351-1944

Povezanost rada

Etnologija i antropologija

Poveznice
Indeksiranost