Izdavač: Naklada Slap
Godina: 2011
Stranica: 353
ISBN: 978-953-191-568-7
Ključne riječi: poremećaji u djetinjstvu i adolescenciji, dijagnostika, epidemiologija, razvojna psihopatologija
( developmental psychopathology, psycho-diagnostic procedures, epidemiology, )
U ovoj monografiji prikazani su rezultati istraživanja koja su provedena u okviru 2 znanstvenoistraživačka projekta: prvi projekt pod nazivom Psihosocijalni aspekti psihopatologije u djetinjstvu i adolescenciji )obuhvaćao je istraživanja u području razvojne psihopatologije, a drugi Psihosocijalni aspekti zdravlja u djece i adolescenata iz područja pedijatrijske psihologije. U monografiji su ukratko opisane sve skale i upitnici koji su nastali u okviru ova dva projekta, navedeni su rezultati istraživanja na način da se pokuša slijediti isti obrazac, tj. da se prvo prikažu relacije ispitivanog konstrukta s osobnim rizičnim i zaštitnim čimbenicima (spol, dob, samopoštovanje, samoefikasnost, strategije suočavanja sa stresom, asertivnost, perfekcionizam, altruizam, empatija i sl.), a zatim i s kontekstualnim čimbenicima (stresni životni događaji, obiteljski odnosi i sl.). U svakom poglavlju čitatelja se upućuje na reference u kojima može naći opširnije i detaljnije podatke o toj temi. Na kraju monografije je opsežan popis literature relevantne za istraživanja opisana u ovoj monografiji. U monografiji se uglavnom ne navode interpretacije dobivenih rezultata jer bi to prešlo opseg i svrhu ovog rukopisa. No, zato se u svakom poglavlju čitatelja upućuje na objavljene radove u kojima se može naći više o navedenim sadržajima.
Kategorija: Znanstvena
Puni text rada: 856540.Razvojna_psihopatologija.doc (tekst priložen 18. Sij. 2017. u 09:07 sati)
Upisao u CROSBI: Anita Vulić Prtorić (anprtoric@unizd.hr), 18. Sij. 2017. u 09:07 sati