Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture (CROSBI ID 235640)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Tomljenović, Zlata Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 261-273

Podaci o odgovornosti

Tomljenović, Zlata

hrvatski

Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture

Kvaliteta nastavnog procesa u likovnoj kulturi uvelike ovisi o kreativnoj i učinkovitoj kombinaciji kako općih, tako i specifičnih (likovnih) nastavnih metoda. Cilj rada bio je ispitati u kojoj mjeri se učitelji razredne nastave u nastavi likovne kulture koriste pojedinim nastavnim metodama te utvrditi njihovu percepciju značajki, specifičnosti, svrhe i ciljeva uporabe određenih nastavnih metoda i strategija. Preliminarno istraživanje provedeno je na uzorku od 109 učitelja u osnovnim školama Primorsko-goranske i Istarske županije. T-testom je utvrđeno postojanje statistički značajne razlike između uporabe pojedinih nastavnih metoda i stručne spreme učitelja samo na jednoj od 14 varijabli, dok je pri utvrđivanju statistički značajne razlike između uporabe pojedinih nastavnih metoda i statusa učitelja utvrđena statistički značajna razlika na 8 od 14 varijabli. Rezultati ukazuju da u školskoj praksi još uvijek prevladava uporaba općih, ustaljenih metoda rada u odnosu na suvremene i specifične metode. Namjera ovog rada je doprinos istraživanju problematike primjene općih i specifičnih metoda rada u nastavi likovne kulture, s ciljem osuvremenjivanja i poboljšanja školske prakse te poticanja daljnjeg istraživanja na ovom, još uvijek nedovoljno istraženom području.

likovna kultura, opće i specifične nastavne metode, nastavne strategije, učitelji razredne nastave

Tematski broj.

engleski

Teaching methods as a factor of quality in visual arts education

nije evidentirano

class teachers, general and subject-specific teaching methods, teaching strategies, visual arts

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

2016.

261-273

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice