Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranje marke grada (CROSBI ID 408996)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Košuljandić, Ana Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranje marke grada / Mencer, Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Košuljandić, Ana

Mencer, Ivan

hrvatski

Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranje marke grada

Poslovanje svake organizacije nezamislivo je bez marketinga i njegovih aktivnosti. I u organizaciji događanja neophodno je koristiti marketing koncept. Organizator događanja mora znati kako stvoriti događanje koje će zaslužiti posjetiteljevo zanimanje, vrijeme i novac. Potrebno je stvoriti privlačno događanje koje će posjetitelja potaknuti da baš njega odabere među konkurencijom. Marketinškim alatima stvoriti će se privlačan proizvod i postići postavljeni ciljevi, od kojih je temeljni stvaranje marke grada. Turizam je oduvijek imao značajnu ulogu u hrvatskoj ekonomiji stvarajući visok priljev novčanih sredstava turističkim odredištima. Svaka se turistička destinacija trudi stvoriti što privlačniju ponudu koja će u potpunosti zadovoljiti zahtjeve turista nadajući se da će upravo zbog svojih osobina ona biti izabrana među mnoštvom drugih. Gradovi kao turističke destinacije moraju znati kako konkurirati s drugim gradovima te stvoriti sebi prepoznatljivost. Lakše će privući ciljnu skupinu - posjetitelje, investitore, kvalitetnu radnu snagu i ostalo oni gradovi koji usvoje koncepciju stvaranja marke. Ulazeći u proces pronalaska načina diferencijacije u cilju zadovoljavanja potreba postojećih i novih korisnika, gradovi će si osigurati prednost pred konkurencijom. Jedan od načina kako privući pozornost na željenu destinaciju je i organiziranje događanja (često nazivani i „eventi“). Njih je potrebno sve više integrirati u marketing grada i u samu strategiju stvaranja marke grada, odnosno turističke destinacije. Potrebno je konstantno pratiti i ocjenjivati njihov doprinos stvaranju marke, a ne samo financijske pokazatelje svakog pojedinog događanja. Treba težiti stvoriti emocionalnu neopipljivu vezu između grada i ciljne skupine. Također je neophodno kontinuirano usavršavati položaj marke putem integiranog komuniciranja izgradnjom mreže individualaca, poslovnih subjekata i relevantnih institucija koji će podržavati, usavršavati i nadzirati taj sustav. Gradovi se moraju okrenuti kvalitetnim, inovativnim i sveobuhvatnim rješenjima u svrhu privlačenja potrebnih resursa i ciljnih skupina korisnika. Grad Crikvenica bilježi više od stotinu godina tradicije turizma. Blizina zračne luke na otoku Krku, putničke i teretne morske luke u Rijeci te dobra cestovna i željeznička povezanost sa srednjom Europom bile su važne pretpostavke za rani razvoj turizma. Zbog iznimno povoljne klime, blagih zima i umjereno toplih ljeta, miješanja morskog i gorskog zraka, te uvala iznimno čistog i plitkog mora, Crikvenica je već 1906. godine proglašena lječilištem i morskim kupalištem. U posljednje vrijeme posebna pozornost posvećuje se razdoblju pred i posezone za razvoj atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću te slijedom toga i povećanju pritoka novćanih sredstava od samog turizma. Hrvatska turistička zajednica pokrenula je u rujnu 2014. godine projekt Hrvatska 365 čime se žele iskoristiti resursi koje hrvatski turizam ima u predsezoni i posezoni u što se uključila i Turistička zajednica Grada Crikvenice. Provedena je teoretska i praktična analiza događanja i stvaranja marke grada njihovim organiziranjem izvan ljetne turističke sezone. S obzirom da je događanje specifičan proizvod provedena je i analiza načina na koji se proces marketinga primjenjuje na njega. Posebna pozornost usmjerena je na organizaciju događanja Advent u Crikvenici. Želi se dokazati da se uspješno organiziranim događanjem izvan ljetne sezone stvara željena marka grada.

marketinške aktivnosti, izvansezonska događanja, marka grada, grad Crikvenica, Advent u Crikvenici

nije evidentirano

engleski

Marketing Management and the Importance of off Season Events in City Branding

nije evidentirano

marketing activities, off-season events, city branding, the town of Crikvenica, Advent in Crikvenica

nije evidentirano

Podaci o izdanju

81

31.05.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija