crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 85827

Zbornik radova

Autori: Milotić, Branka; Jurdana-Šepić, Rajka; Švabić, Manda; Peranić Zvonimir
Naslov: Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata
( Quality of physics teaching - students contribution )
Izvornik: Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva / Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. (ur.). - Zagreb : HFD , 2001. 99.
Skup: Treći znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 5-7.12.2001.
Ključne riječi: edukacijska fizika; kvaliteta nastave; istraživački rad studenata
( educational physics; quality of physics teaching; students contribution )
Sažetak:
Na Odsjeku za fiziku Filozofskog fakulteta u Rijeci započeto je istraživanje o uspješnosti nastave fizike u osnovnim i srednjim školama Primorsko-goranske županije u koje su izravno uključeni studenti nastavničkog smjera matematike i fizike. U prvoj fazi anonimnom anketom je obuhvaćeno 200 učenika sedmih i osmih razreda triju riječkih osnovnih škola te 644 učenika četiriju riječkih gimnazija. Unatoč pozitivnom stavu prema fizici kojeg izražava većina ispitanika, pomoć u savladavanju sadržaja izvan nastave traži visokih 86 % učenika osnovnih škola, dok instrukcije iz fizike uzima 33 % gimnazijalaca. Rezultati istraživanja potvrđuju pretpostavke o frustriranosti učenika opširnošću nastavnog programa. Kod osnovaca su istraženi psihološki aspekti uspješnosti nastave fizike, a kod gimnazijalaca učestalost i kvaliteta upotrebe udžbenika. Stupanj suradnje i oduševljenja učenika anketama ukazuje na potrebu sustavnih istraživanja kvalitete nastave fizike, a dobiveni pokazatelji upućuju na potrebu dodatnog educiranja nastavnika.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Stručni



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4