crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 85829

Zbornik radova

Autori: Milotić, Branka; Labinac, Velimir; Kotnik-Karuza, Dubravka; Jurdana-Šepić, Rajka
Naslov: Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi
( Constructivistic approach to physics teaching thorough laboratory work )
Izvornik: Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva / Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. (ur.). - Zagreb : HFD , 2001. 100.
Skup: Treći znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 5-7.12.2001.
Ključne riječi: nastava fizike; pokusi u nastavi fizike
( physics teaching; experiments in physics teaching )
Sažetak:
Kvalitetna nastava fizike započinje educiranjem studenata fizike - budućih nastavnika poučavanju fizike kroz eksperiment, pri čemu se razvija nova dimenzija učenja istraživanjem i otkrivanjem s osobitim naglaskom na konstruiranju znanja. Predstavljamo tri razine eksperimenata uklopljenih u praktikumsku nastavu kao važan segment potpune edukacije nastavnika fizike. 1) Demonstracijski pokusi s jednostavnim i priručnim sredstvima, koji često imaju složena objašnjenja i otvaraju duboka pitanja. Njihova je prednost u dostupnosti i interaktivnosti kojom motiviraju učenike i potiču ih na samostalno opažanje i kreiranje fizičkih konstrukcija i modela. 2) Eksperimenti koji se izvode na računalu i čije informatičko oblikovanje produbljuje, drugačije strukturira i razvija operativno znanje. 3) Eksperimenti iz moderne fizike koji potiču kritičko opažanje i vrednovanje fizičkih procesa. Njihova je svrha bolje razumijevanje pojava nedostupnih izravnome opažanju te kreiranje konstrukcija čvrste povezanosti i visoke organiziranosti pojedinačnih dijelova
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Stručni



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4