crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 858476

Časopis

Autori: Sindik, Joško
Naslov: Konceptualizacija osnovnih načela stimuliranja razvoja djeteta predškolske dobi
( Conceptualisation of the basic principles for stimulating the development of preschool children )
Izvornik: Hrvatski časopis za javno zdravstvo (1845-3082) 13 (2017), 49; 119-128
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: aktivnosti s djecom ; metode ; psihološki uvjeti razvoja ; razvojni zadatak
( activities with children ; methods ; psychological conditions of development ; developmental task )
Sažetak:
Procjenjivanjem aktualnog stupnja razvijenosti bitnih karakteristika djece određene dobi, može se preciznije ciljano unaprjeđivati psihosomatski razvoj djece. Za pospješenje dobrobiti djeteta, te poticanja njegovog optimalnoga psihosomatskoga razvoja, važno je procijeniti trenutni razvojni status djeteta, na temelju njegovih razvojnih karakteristika. Možda najpogodnije sredstvo za tu procjenu su razvojni miljokazi. Sustavno poticanje dječjeg razvoja obuhvaća zapravo dva procesa: planiranje (sadržaja rada s djecom) i vrednovanje (razvojnih efekata, tj. promjene u djetetovim karakteristikama). Dan je uvid u cjelokupni ciklus planiranja i vrednovanja razvoja predškolske djece, s operacionalizacijama bitnih pojmova u tom procesu.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita,Psihologija,Pedagogija
URL Internet adrese: http://www.hcjz.hr/index.php/hcjz/article/view/2289
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: DA
Google Scholar: Konceptualizacija osnovnih načela stimuliranja razvoja djeteta predškolske dobi
Upisao u CROSBI: Joško Sindik (josko.sindik@inantro.hr), 28. Sij. 2017. u 12:09 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4