Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Konceptualizacija osnovnih načela stimuliranja razvoja djeteta predškolske dobi (CROSBI ID 235756)

Prilog u časopisu | stručni rad

Sindik, Joško Konceptualizacija osnovnih načela stimuliranja razvoja djeteta predškolske dobi // Hrvatski časopis za javno zdravstvo, 13 (2017), 49; 119-128

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško

hrvatski

Konceptualizacija osnovnih načela stimuliranja razvoja djeteta predškolske dobi

Procjenjivanjem aktualnog stupnja razvijenosti bitnih karakteristika djece određene dobi, može se preciznije ciljano unaprjeđivati psihosomatski razvoj djece. Za pospješenje dobrobiti djeteta, te poticanja njegovog optimalnoga psihosomatskoga razvoja, važno je procijeniti trenutni razvojni status djeteta, na temelju njegovih razvojnih karakteristika. Možda najpogodnije sredstvo za tu procjenu su razvojni miljokazi. Sustavno poticanje dječjeg razvoja obuhvaća zapravo dva procesa: planiranje (sadržaja rada s djecom) i vrednovanje (razvojnih efekata, tj. promjene u djetetovim karakteristikama). Dan je uvid u cjelokupni ciklus planiranja i vrednovanja razvoja predškolske djece, s operacionalizacijama bitnih pojmova u tom procesu.

aktivnosti s djecom ; metode ; psihološki uvjeti razvoja ; razvojni zadatak

nije evidentirano

engleski

Conceptualisation of the basic principles for stimulating the development of preschool children

nije evidentirano

activities with children ; methods ; psychological conditions of development ; developmental task

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (49)

2017.

119-128

objavljeno

1845-3082

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Psihologija, Pedagogija

Poveznice