Konceptualizacija osnovnih načela stimuliranja razvoja djeteta predškolske dobi (CROSBI ID 235756)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško
hrvatski
Konceptualizacija osnovnih načela stimuliranja razvoja djeteta predškolske dobi
Procjenjivanjem aktualnog stupnja razvijenosti bitnih karakteristika djece određene dobi, može se preciznije ciljano unaprjeđivati psihosomatski razvoj djece. Za pospješenje dobrobiti djeteta, te poticanja njegovog optimalnoga psihosomatskoga razvoja, važno je procijeniti trenutni razvojni status djeteta, na temelju njegovih razvojnih karakteristika. Možda najpogodnije sredstvo za tu procjenu su razvojni miljokazi. Sustavno poticanje dječjeg razvoja obuhvaća zapravo dva procesa: planiranje (sadržaja rada s djecom) i vrednovanje (razvojnih efekata, tj. promjene u djetetovim karakteristikama). Dan je uvid u cjelokupni ciklus planiranja i vrednovanja razvoja predškolske djece, s operacionalizacijama bitnih pojmova u tom procesu.
aktivnosti s djecom ; metode ; psihološki uvjeti razvoja ; razvojni zadatak
nije evidentirano
engleski
Conceptualisation of the basic principles for stimulating the development of preschool children
nije evidentirano
activities with children ; methods ; psychological conditions of development ; developmental task
nije evidentirano