Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Experiences in the project University of the third age (CROSBI ID 645054)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Smojver-Ažić, Sanja ; Baljak, Zoran Experiences in the project University of the third age // 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Kako obrazovanju dodati boju / Pavlin-Bernardić, Nin ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip et al. (ur.). Zagreb: Htvarsko psihološko društvo, 2014. str. 281-281

Podaci o odgovornosti

Smojver-Ažić, Sanja ; Baljak, Zoran

engleski

Experiences in the project University of the third age

Produljenje životnog vijeka rezultiralo je spoznajama o ulozi održavanja intelektualne, tjelesne i socijalne aktivnosti u starijoj dobi kao preduvjetima uspješnog starenja. Uključivanjem osoba treće životne dobi u edukativne programe može se pozitivno odraziti na kvalitetu funkcioniranja u svim domenama. Sveučilište u Rijeci u suradnji s Gradom Rijekom i Gradom Opatijom 6 godina provodi projekt Sveučilište za treću dob. Osnova za pokretanje ovog programa je bilo ispitivanje interesa za daljnjim obrazovanjem i vrstama obrazovnih programa kod osoba od 50-75 godina. Osnovni ciljevi projekta su upoznati polaznike s najnovijim znanstvenim spoznajama, omogućiti povezivanje znanstvenih spoznaja i životnih iskustava, te promovirati cjeloživotno učenje i kulturu učenja. Dosad je realizirano 17 programa iz područja hortikulture, zdravlja, osobnih financija, povijesti grada Rijeke, psihologije, kiparstva, crtanja, religije, stvaralačkog pisanja, etike i bioetike, zdrave prehrane, kulturne baštine i neuroznanosti. U programu je sudjelovalo 513 polaznika starijih od 55 godina, dominantno više i visoke stručne spreme, njih četiri petine su žene. Predavači su sveučilišni nastavnici iz različitih znanstvenih područja. Predavanja se održavaju kroz dva ciklusa, proljetni i jesenji, te traju po 20 školskih sati. Između ovog perioda polaznicima se nudi i veći broj jednokratnih predavanja s različitim temama u trajanju od 2 školska sata. Dosadašnje iskustvo i zadovoljstvo polaznika i profesora koji su sudjelovali u različitim programima opravdava pokretanje ovog specifičnog modela edukacije starijih osoba.

third age, education, lifelong learning

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

281-281.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Kako obrazovanju dodati boju

Pavlin-Bernardić, Nin ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna

Zagreb: Htvarsko psihološko društvo

978-953-55079-4-9

Podaci o skupu

22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem: Kako obrazovanju dodati boju? - uloga i izazovi za psihologe

poster

05.11.2014-08.11.2014

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija