crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 862630

Časopis

Autori: Jandrić, Petar
Naslov: Lies, damned lies, and the Web
Izvornik: Educational Philosophy and Theory (0013-1857) 49 (2017), 6; 578-579
Vrsta rada: uvodnik
Ključne riječi: education ; post-truth, Web
Sažetak:
Response to the Editorial ‘Education in a post- truth world’.
Izvorni jezik: ENG
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Current Contents Connect (CCC)
Scopus
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti,Pedagogija,Filozofija
URL Internet adrese: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/00131857.2017.1288795
http://dx.doi.org/10.1080/00131857.2017.1288795
Broj citata:
Altmetric:
DOI: 10.1080/00131857.2017.1288795
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Lies, damned lies, and the Web
Upisao u CROSBI: Petar Jandrić (petar.jandric@skole.hr:petar.jandric@os-test0604-zg.skole.hr), 20. Vel. 2017. u 12:57 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4