crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 863950

Časopis

Autori: Reić Ercegovac, Ina
Naslov: DOŽIVLJENO VRŠNJAČKO NASILJE: RELACIJE S DOBI, SPOLOM, RAZREDNIM OZRAČJEM I ŠKOLSKIM USPJEHOM
( EXPERIENCED PEER VIOLENCE: RELATION TO AGE, GENDER, CLASS CLIMATE AND SCHOOL ACHIEVEMENT )
Izvornik: Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016), 2; 251-272
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: doživljena nasilna ponašanja, osjetljivost na nasilje, školski uspjeh, učenici osnovne škole
( experienced violent behaviour, sensitivity to violence, school achievement, elementary school students )
Sažetak:
Cilj ovoga rada je istražiti učestalost doživljavanja nekih oblika nasilnih ponašanja od školskih vršnjaka s obzirom na dob i spol te ispitati povezanost između učestalosti doživljavanja nasilja, školskog uspjeha te nekih elemenata razrednog ozračja. U istraživanje se krenulo od pretpostavke da učenici češće nego učenice doživljavaju nasilno ponašanje te da je verbalno nasilje najčešći oblik doživljenog nasilja. Sudjelovalo je ukupno 400 sudionika, 195 učenika i 205 učenica viših razreda OŠ, a primijenjen je instrument kojim su prikupljeni opći podatci, podatci o učestalosti doživljavanja nasilja te podatci o osjetljivosti na nasilje u razrednom kontekstu. Rezultati su uglavnom potvrdili polazne hipoteze. Pokazalo se da učenici češće nego učenice doživljavaju nasilna ponašanja, da su verbalni oblici nasilja najčešći, da je učestalost doživljenog nasilja procijenjena najvišom u završnom razredu osnovne škole te da postoji značajna povezanost između doživljenog nasilnog ponašanja, uspjeha u školi i osjetljivosti na nasilje u razrednom ozračju. Rezultati su interpretirani u kontekstu postojećih spoznaja o vršnjačkom nasilju te su naglašene implikacije za školski rad.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: DOŽIVLJENO VRŠNJAČKO NASILJE: RELACIJE S DOBI, SPOLOM, RAZREDNIM OZRAČJEM I ŠKOLSKIM USPJEHOM
Upisao u CROSBI: Ina Reić-Ercegovac (inareic@ffst.hr), 1. Ožu. 2017. u 08:42 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4