crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 865571

Zbornik radova

Autori: Hocenski, Verica; Hocenski, Željko
Naslov: Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca
( Application of management system procedure for measurement of customer satisfaction )
Izvornik: 12. hrvatska konferencija o kvaliteti / Čehajić-Labaš, Dunja (ur.). - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu , 2012. 152-157.
Skup: 12. hrvatska konferencija o kvaliteti i 3. znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu
Mjesto i datum: Brijuni, Hrvatska, 10.-12.5.2012.
Ključne riječi: sustav upravljanja, zadovoljstvo kupca, ISO 9001, keramičke pločice
( management system, customer satisfaction, ISO 9001, ceramic tiles )
Sažetak:
U današnje doba opće globalizacije jedan od najvažnijh i ključnih zahtjeva norme ISO 9001 je zadovoljstvo kupca.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 165-0361621-2000
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Građevinarstvo
Upisao u CROSBI: Željko Hocenski (Zeljko.Hocenski@etfos.hr), 12. Ožu. 2017. u 13:35 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4