Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca (CROSBI ID 645879)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Hocenski, Verica ; Hocenski, Željko Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca // 12. hrvatska konferencija o kvaliteti / Čehajić-Labaš, Dunja (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012. str. 152-157

Podaci o odgovornosti

Hocenski, Verica ; Hocenski, Željko

hrvatski

Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca

U današnje doba opće globalizacije jedan od najvažnijh i ključnih zahtjeva norme ISO 9001 je zadovoljstvo kupca.

sustav upravljanja, zadovoljstvo kupca, ISO 9001, keramičke pločice

nije evidentirano

engleski

Application of management system procedure for measurement of customer satisfaction

nije evidentirano

management system, customer satisfaction, ISO 9001, ceramic tiles

nije evidentirano

Podaci o prilogu

152-157.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

12. hrvatska konferencija o kvaliteti

Čehajić-Labaš, Dunja

Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)

Podaci o skupu

12.hrvatska konferencija o kvaliteti i 3.znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu

predavanje

10.05.2012-12.05.2012

Brijuni, Hrvatska

Povezanost rada

Građevinarstvo