crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 867261

Zbornik radova

Autori: Rački, Željko
Naslov: Zaigranost kao manifestacija koherentne stabilnosti kreativnosti učenika
( Playfulness as a manifestation of coherent stability of creativity in students )
Izvornik: XI. mednarodna strokovna konferenca učiteljev podaljšanega bivanja "Igra in učenje v OPB" : zbornik prispevkov / Željeznov Seničar, Maruška (ur.). - Ljubljana : MiB d.o.o. , 2017. 6-12 (ISBN: 978-961-93789-7-7).
Skup: Mednarodna strokovna konferenca učiteljev podaljšenega bivanja (11 ; 2017)
Mjesto i datum: Ljubljana, Slovenija, 23.3.2017.
Ključne riječi: kreativna ponašanja, ličnost i kreativnost, razvojni oblici kreativnosti
( creative behavior, personality and creativity, developmental forms of creativity )
Sažetak:
Cilj je ovoga plenarnog predavanja uputiti na veze između igre i zaigranosti u djece i adolescenata i kreativnosti operacionalizirane kao ponašanja koje je djelomično ili u potpunosti područno specifično. Zaigranosti se u izlaganju pristupa kao razvojno tipičnoj manifestaciji koherentne stabilnosti kreativnosti u učenika. Kreativna su ponašanja eksplicitan obrazovni cilj u taksonomiji obrazovnih ciljeva pa su detaljnije opisani odnosi između razvojno tipičnih oblika ponašanja djece poput igre, kreativnosti, ali i zahtjeva koji se pred učenike stavljaju u obrazovnom kontekstu. Povezujući razvoj i obrazovanje ovo plenarno predavanje ulazi u područja istraživanja kontinuiteta i promjena osobina ličnosti, specifično, odnosa kreativnosti i igre, odnosa kreativnosti i kreiranja imaginarnih prijatelja i parasvjetova, kao i neposrednih utjecaja igre i dugoročne prediktivne valjanosti igre za kreativna postignuća u odrasloj dobi. Rasprava je usmjerena prema pružanju odgovora na pitanja o sadržaju konsenzusno operacionalizirane kreativnosti i načina kako se kreativnost razvija u učenika od konkretnih, igrolikih aktivnosti, do apstraktnih kreativnih aktivnosti u umjetnosti i znanosti tipičnih za napredovali razvoj ili odraslu dob.
Vrsta sudjelovanja: Plenarno
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Puni text rada: 867261.Raki_mib2017_plenarno_predavanje.pdf (tekst priložen 24. Ožu. 2017. u 14:03 sati)
Upisao u CROSBI: Željko Rački (zracki@foozos.hr), 24. Ožu. 2017. u 14:03 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4