crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 868194

Zbornik radova

Autori: Hunjet, Anica; Geček, Robert; Parac Osterman, Đurđica
Naslov: Neformalna komunikacija boje simbola (loga) SVEUČILIŠTA SJEVER u novo obojenim prostorima
Izvornik: Knjiga sažetaka / Grancarić, A: ; Ira Glogar, M. ; Žiljak Stanimirović, I. (ur.). - Zagreb : Hrvatska udruga za boje , 2017. .
ISSN: 1849-9856
Skup: Međunarodni dan boja
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 21.03.2017.
Ključne riječi: neformalna komunikacija boja, prostori Sveučilišta Sjever, crveni i bijeli ton, deskriptivna statistika
Sažetak:
Energija svakog tona boje ima emocionalni i psihološki učinak na pojedinca što se kao alat koristi u neformalnoj komunikaciji. Stoga inoviranjem novih i renoviranjem postojećih prostora, dizajneri ne biraju boje proizvoljno, nego nastoje prenijeti određenu poruku u cilju prepoznatljivosti. Činjenica da boje simbola (loga) utječu na vizualnu percepciju, odnosno na prepoznatljivost ne samo nekog proizvoda već i institucije. Pri renoviranju postojećih prostorija Sveučilišta Sjever naglasak je bio da ulaskom u osnovne prostorije odabir boja zidova odgovaraju bojama simbola (loga) Sveučilišta. Logo Sveučilišta ima samo dva tona boje ; crvena (h-10) i bijeli ton. Iako je crveni ton najzastupljeniji na simbolu, temeljno je bilo da se pri bojenju ulaznih prostorija naglasak da bijeloj boji kojom se psihološki povećava prostor i svjetlina, dok crveni ton iako je najzastupljeniji u simbolu u renoviranju prostora je uzet 10% udjela, a u cilju obilježavanja simbola Sveučilišta. Osnovno je da se odnosom boja utječe na vizualnu percepciju, odnosno na doživljaj obojenog prostora kao potvrda pripadnosti instituciji. Istraživanje je provedeno sa 315 ispitanika studenata Sveučilišta Sjever, Sveučilišni centar Varaždin (uglavnom od 19 do 25 godina života), sa preddiplomskih studija Multimedije, oblikovanja i primjene i Sestrinstva te diplomskog sveučilišnog studija Poslovna ekonomija. Zbog jednostavnosti statističke obrade ispitanicima je ponuđeno pitanje ; Ulaskom u novo obojene prostorije doživljavate li pripadnost Sveučilištu? Provedena je statistička obrada odgovora primjenom deskriptivne statistike. Dokazano je da crveni toni boje, iako malo zastupljen, u neformalnoj komunikaciji potvrđuje pripadnost Sveučilištu.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Tekstilna tehnologija,Psihologija
Upisao u CROSBI: Anica Hunjet (anica.hunjet@unin.hr), 30. Ožu. 2017. u 18:05 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4