crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 875056

Časopis

Autori: Jelinčić, Daniela Angelina
Naslov: Kreiranje doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu
Izvornik: Suvremena trgovina: stručni časopis za trgovinu (1330-0180) 42 (2017), 2; 14-16
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: kultura, kulturni turizam, ekonomija doživljaja, emocionalni marketing, Hrvatska
Sažetak:
Rad opisuje teoriju i praksu kreiranja doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu temeljeno na emocionalnom marketingu.
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Ekonomija,Psihologija,Etnologija i antropologija
Puni text rada: 875056.Kreiranje_doivljaja_u_kulturi_i_kulturnom_turizmu.docx (tekst priložen 15. Svi. 2017. u 13:30 sati)
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Kreiranje doživljaja u kulturi i kulturnom turizmu
Upisao u CROSBI: Daniela Jelincic (daniela@irmo.hr), 15. Svi. 2017. u 13:30 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4