crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 876460

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Jokić, Boris
Naslov: A Qualitative Comparison of Private Tutoring in Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Croatia, Estonia and Georgia: Lessons from Design and Implementation
Knjiga: Researching Private Supplementary Tutoring. Methodological Lessons from Diverse Cultures
Urednik/ci: Bray, Mark ; Kwo, Ora ; Jokić, Boris
Izdavač: Springer International Publishing and University of Hong Kong
Grad: Hong Kong
Godina: 2016
Serija: CERC Studies in Comparative Education
Raspon stranica:: 77-95
Ukupni broj stranica u knjizi:: 287
ISBN: 978-3-319-30041-2
Ključne riječi: private supplementary tutoring, qualitative methods, comparative education
Sažetak:
Rad u kojem se predstavljaju izazovi kvalitativnog istraživanja pojave privatnih instrukcija. U radu se također obrađuju metodološki izazovi istraživanja u pet različitih država te rad višenacionalnog istraživačkog tima.
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Boris Jokic (boris@idi.hr), 22. Svi. 2017. u 13:13 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4