crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 876913

Zbornik radova

Autori: Babić, Snježana; Mezak, Jasminka; Čičin-Šain, Marina
Naslov: Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta
( Student Attitudes toward Introducing Computational Thinking and Programming using Mema for Preschool and Early School - Age Children )
Izvornik: Proceedings of the 40th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics / Biljanović, Petar (ur.) (ur.). - Rijeka : Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics , 2017. 1144-1149 (ISBN: 978-953-233-093-9).
ISSN: 1847-3938
Skup: 40th Jubilee International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 22-26.05.2017.
Ključne riječi: Stavovi studenata, računalno razmišljanje, programiranje, metoda Mema, djeca, predškolski uzrast, rani školski uzrast
( Student Attitudes, Computational Thinking, Programming, Mema, Preschool and Early School - Age Children )
Sažetak:
Pod utjecajem različitih aspekata javila se potreba za razvojem računalnog razmišljanja i programiranja kod šire populacije te navedeno postaje sastavni dio novih kurikuluma informatičkih i drugih nastavnih predmeta na svim obrazovnim razinama. Za uspješno uvođenje računalnog razmišljanja i programiranja u nastavni proces potrebne su i odgovarajuće pedagoške metode. Kroz ovaj rad razmatra se uvođenje računalnog razmišljanja i programiranja za djecu predškolskog i rano školskog uzrasta pomoću metode ranog učenja programiranja pomoću igračke Mema, kao jedne od metoda poučavanja programiranja bez upotrebe računala. Posebnost spomenute metode je u tome što je razvijana tako da je mogu koristiti odgajatelji odnosno učitelji koji su jedini osposobljeni za rad sa djecom tako malog uzrasta. U ovome radu dani su rezultati istraživanja u kojem su ispitani stavovi studenata – budućih odgajatelja i učitelja prema uvođenju programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta te o tome koliko su prije upisa na studij slušali školskih sati informatičkih nastavnih predmeta te od toga sati programiranja. Rezultati provedenog istraživanja mogu doprinijeti praktičarima i znanstvenicima u daljnjem radu u ovome razmatranom području.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Računarstvo,Informacijske i komunikacijske znanosti,Psihologija
Upisao u CROSBI: Snjezana Babic (Snjezana.Babic@veleri.hr), 23. Svi. 2017. u 19:51 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4