Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta (CROSBI ID 648109)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Babić, Snježana ; Mezak, Jasminka ; Čičin-Šain, Marina Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta // MIPRO / Biljanović, Petar (ur.) (ur.). 2017. str. 1144-1149

Podaci o odgovornosti

Babić, Snježana ; Mezak, Jasminka ; Čičin-Šain, Marina

hrvatski

Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta

Pod utjecajem različitih aspekata javila se potreba za razvojem računalnog razmišljanja i programiranja kod šire populacije te navedeno postaje sastavni dio novih kurikuluma informatičkih i drugih nastavnih predmeta na svim obrazovnim razinama. Za uspješno uvođenje računalnog razmišljanja i programiranja u nastavni proces potrebne su i odgovarajuće pedagoške metode. Kroz ovaj rad razmatra se uvođenje računalnog razmišljanja i programiranja za djecu predškolskog i rano školskog uzrasta pomoću metode ranog učenja programiranja pomoću igračke Mema, kao jedne od metoda poučavanja programiranja bez upotrebe računala. Posebnost spomenute metode je u tome što je razvijana tako da je mogu koristiti odgajatelji odnosno učitelji koji su jedini osposobljeni za rad sa djecom tako malog uzrasta. U ovome radu dani su rezultati istraživanja u kojem su ispitani stavovi studenata – budućih odgajatelja i učitelja prema uvođenju programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta te o tome koliko su prije upisa na studij slušali školskih sati informatičkih nastavnih predmeta te od toga sati programiranja. Rezultati provedenog istraživanja mogu doprinijeti praktičarima i znanstvenicima u daljnjem radu u ovome razmatranom području.

Stavovi studenata, računalno razmišljanje, programiranje, metoda Mema, djeca, predškolski uzrast, rani školski uzrast

nije evidentirano

engleski

Student Attitudes toward Introducing Computational Thinking and Programming using Mema for Preschool and Early School - Age Children

nije evidentirano

Student Attitudes, Computational Thinking, Programming, Mema, Preschool and Early School - Age Children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1144-1149.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of the 40th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics

Biljanović, Petar (ur.)

Rijeka: Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics

978-953-233-093-9

1847-3938

Podaci o skupu

40th jubilee international convention on information and communication technology, electronics and microelectronics

predavanje

22.05.2017-26.05.2017

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija