Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Socijalna distanca prema vršnjacima različitih etničkih grupa-utjecaj percipiranih razrednih normi i ostvarenog kontakta (CROSBI ID 239703)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tomašić Humer, Jasmina ; Milić, Marija Socijalna distanca prema vršnjacima različitih etničkih grupa-utjecaj percipiranih razrednih normi i ostvarenog kontakta // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 1-2; 69-83

Podaci o odgovornosti

Tomašić Humer, Jasmina ; Milić, Marija

hrvatski

Socijalna distanca prema vršnjacima različitih etničkih grupa-utjecaj percipiranih razrednih normi i ostvarenog kontakta

Cilj istraživanja bio je utvrditi ulogu percipiranih razrednih normi i međugrupnog kontakta u zauzimanju socijalne distance prema vršnjacima etničkih grupa Nijemaca i Roma. Kako bi se zahvatile moguće razvojne promjene u socijalnoj distanci, istraživanje je ponovljeno nakon godinu dana na istim sudionicima. Uzorak u istraživanju su činila 275 učenika sedmog razreda (143 dječaka) u prvoj, te 245 učenika (121 dječak) u drugoj točki mjerenja. Višu razinu socijalne distance sudionici su iskazali prema grupi Roma te je pronađen utjecaj percipirane razredne norme isključivanja na razinu socijalne distance prema toj grupi. Sudionici koji su imali ranije ostvaren kontakt s Nijemcima iskazali su manje razine socijalne distance prema Nijemcima. U drugoj točki mjerenja socijalna distanca prema Romima se smanjila, a prema Nijemcima povećala, ali je i dalje ostala veća prema grupi Roma.

norme ; ostvareni kontakt ; socijalna distanca

nije evidentirano

engleski

Social distance to different ethnic groups - impact of perceived class norms and achieved contact

nije evidentirano

norms, contact ; social distance

nije evidentirano

Podaci o izdanju

158 (1-2)

2017.

69-83

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija