Odnos kalibracije postignuća sa samoefikasnosti i doživljenim emocijama tijekom ispitne situacije (CROSBI ID 649114)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ivanov, Lozena ; Sorić, Izabela ; Marinović, Luka
hrvatski
Odnos kalibracije postignuća sa samoefikasnosti i doživljenim emocijama tijekom ispitne situacije
Cilj istraživanja bio je provjeriti odnos točnosti i smjera procjene postignuća studenata s njihovim stvarnim postignućem, samoefikasnosti i doživljenim emocijama u ispitnim situacijama. Studenti koji točnije procjenjuju svoje postignuće imaju višu samoefikasnost i doživljavaju više pozitivnih emocija.
kalibracija, samoefikasnost ispitne emocije
nije evidentirano
engleski
Relationship between achievement calibration accuracy, self-efficacy and test related emotions
nije evidentirano
calibration, self-efficacy, test related emotions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
249-249.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Sažeci priopćenja - 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu
Podaci o skupu
22. Dani Ramira i Zorana Bujasa.
poster
16.04.2015-18.04.2015
Zagreb, Hrvatska