crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 880674

Zbornik radova

Autori: Ivanov, Lozena; Penezić, Zvjezdan
Naslov: Samoefikasnost i anksioznost od računala: Usporedba studenata i učenika srednjih škola
( Self-efficacy and computer anxiety: A comparison among university and high school students )
Izvornik: XII Dani psihologije u Zadru, Sažetci radova / Ilija Manenica (ur.). - Zadar : Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru , 2000. 25-25.
Skup: XII Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum: Zadar, Hrvatska, 25.-27 svibanj, 2000.
Ključne riječi: Samoefikasnost ; anksioznost od računala. usporedbe
( Self-efficacy ; computer anxiety ; comparisons )
Sažetak:
Ovim ispitivanjem željelo se provjeriti kakva je struktura skale za ispitivanje anksioznosti od računala, a također se željelo provjeriti kakav je odnos anksioznosti od računala s nekim sociodemografskim značajkama, s općom samoefikasnošću, te sa otvorenošću za nova iskustva kao nekima od značajki ličnosti. I konačno, ovim istraživanjem željelo se u ispitivanim varijablama usporediti studente i učenike različitih srednjih škola. Uzorak ispitanika sačinjavalo je 140 studenta prve i druge godine studija Filozofskog fakulteta u Zadru, te 297 učenika prvih i drugih razreda nekoliko srednjih škola iz Zadra. U ispitivanju su primijenjeni upitnik opće samoefikasnosti, upitnik za procjenu različitih aspekata anksioznosti od računala i Goldbergova skraćena verzija skale za ispitivanje otvorenosti za nova iskustva. Također su prikupljeni i podaci o nekim sociodemografskim značajkama ispitivanog uzorka. Pokazalo se da sve skale imaju visoku pouzdanost tipa unutarnje konzistencije. Slične faktorske strukture skale za ispitivanje anksioznosti od računala dobivaju se i na uzorku studenata i na uzorku učenika srednjih škola. Tako je moguće govoriti o više različitih faktora a koji se odnose na kognitivne aspekte procjena (ne)kompetentnosti za rad na računalu, kao i na različite čuvstvene komponetne anksioznosti od računala.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Lozena Ivanov (livanov@unizd.hr), 12. Lip. 2017. u 20:30 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4