crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 881929

Zbornik radova

Autori: Kiš Žuvela, Sanja
Naslov: Didaktički slogovi u percepciji i kogniciji glazbe: paralele s Jackendoffovim fonološkim ručkama
( Rhythmic and solfėge mnemonic syllables: Parallels with Jackendoff's phonological handles )
Izvornik: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5: Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti knjiga sažetaka / Vidulin, Sabina (ur.). - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Muzička akademija , 2017. 120-121.
Skup: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5: Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti
Mjesto i datum: Pula, Hrvatska, 18-20.05.2017
Ključne riječi: didaktički slogovi, glazba, Jackendoff, hipoteza o nesvjesnom značenju, fonološke ručke, percepcija, kognicija
( mnemonic syllables, music, Jackendoff, Unconscious Meaning Hypothesis, phonological handles, perception, cognition )
Sažetak:
Prema Jackendoffovoj hipotezi o nesvjesnom značenju osvještavanje značenja moguće je tek aktivacijom fonetske komponente verbalnoga jezika. Iako sâm Jackendoff glazbi odriče mogućnost analognoga posredovanja pojmovnih značenja, istraživanje na uzorku od 196 studenata zagrebačke Muzičke akademije pokazalo je kako tijekom glazbenih aktivnosti (budućih) profesionalnih glazbenika didaktički slogovi, baš kao i riječi verbalnoga jezika, ipak mogu posredovati specifična glazbena značenja te funkcionirati kao fonetski okidači svijesti o značenju (fonološke ručke). Unutarnji izgovor didaktičkih slogova svjedoči i o shvaćanju tonalitetnih odnosa u višeznačnim kontekstima, kao i razlikama u percepciji i kogniciji glazbe s obzirom na metode i pristupe primijenjene u odgoju sluha ispitanika.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Filologija
URL Internet adrese: http://simpozij-glazba.pedagogija.net/
Upisao u CROSBI: Sanja Kiš Žuvela (sanja.kiszuvela@yahoo.com), 22. Lip. 2017. u 22:48 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4