crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 883487

Zbornik radova

Autori: Rački, Željko
Naslov: Darovitost u djece i učenika: Predavanje za učitelje
Izvornik: Tematski trodnevni skup (edukacija) za učitelje grada Osijeka, 19-21. lipnja 2017., Osijek.
Skup: Tematski trodnevni skup (edukacija) za učitelje grada Osijeka, 19-21. lipnja 2017., održan na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek/ autorsko predavanje u trajanju od 24 sata./ Predsjednica Društva psihologa Osijek (DPO): Mirjana Mozer, prof./ Voditelj Sekcije za školsku psihologiju DPO: dr. sc. Željko Rački, voditelj edukacije.
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 19-21.06.2017.
Ključne riječi: darovitost, odgoj i obrazovanje darovitih učenika
( giftedness, gifted education )
Sažetak:
Grad Osijek, Upravni odjel za društvene djelatnosti, Odsjek za prosvjetu, tehničku kulturu, djecu i mladež, ugovorio je skup za učitelje osječkih škola u obliku trodnevne tematske edukacije učitelja na temu Darovitost u djece i učenika. Radi se o jednoj u nizu projektnih aktivnosti zacrtanih projektom Grada Osijeka pod naslovom Centar izvrsnosti Osijek. Centar izvrsnosti Osijek projektiran je kao izvanškolski obogaćujući program za darovite osnovnoškolske učenike 5.–8. razreda koji polaze osnovne škole kojima je Grad Osijek osnivač. Trodnevna je edukacija učitelja koji će služiti kao mentori darovitim učenicima u okviru projekta, u trajanju od 24 sata, od 19. do 21. lipnja 2017. godine, provedena u prostoru nastavne zgrade Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, Cara Hadrijana 10, 31000 Osijek. Voditelj je edukacije i izlagač bio dr. sc. Željko Rački, ECHA Specialist in Gifted Education, Voditelj Sekcije za školsku psihologiju Društva psihologa Osijek (DPO). Teme provedene edukacije uključivale su pregled suvremenih koncepcija darovitosti i pridruženih koncepata i načina kako se one odnose na odgojno-obrazovni proces usmjeren obrazovanju darovitih učenika u osnovnoj školi. Korištene su metode i oblici rada uključivale sljedeće: predavanje, radionica, rasprava, primjer prakse, individualni, grupni, frontalni i rad u paru.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Nije objavljen
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Željko Rački (zracki@foozos.hr), 3. Srp. 2017. u 07:08 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4